Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Už ma to riadne štve,Telekom za svoje služby pýta nehorázne sumy, ale nič nefunguje tak ako má.Už som problém s nahrávaním a nahrávkami riešil x - krát, už aj mágio box mi bol menený viac krát.Nejakú dobu to ide dobre no a po nejakej dobe to robí to isté,už ma to nebaví neustále riešiť. Už by Telekom mohol s tým niečo robiť a vyriešiť to konečne.
  3. Áno, je to možné. Stiahni si Telekom aplikáciu a môžeš pohodlne platiť kartou. https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia#sec-3
  4. Dnes
  5. Áno, v tom linku, čo Ti dal @Marcel, je všetko pekne rozpísané. Čiže chápeš tomu správne.👍
  6. Ahoj, ide o hru Fortnite. Testovanie prebiehalo cez kábel, pomerne nový a na routery (Sercomm Speedport+) som pri testovaní vypol wlan, aby bolo meranie čo najpresnejšie.
  7. Už som to tu pred nedávnom postoval........... Tak milý ľudkovia nie som Telekom pracovník ale aj ja som mal tento problém. U mňa som to vyriešil tak ze som si stiahol mozzilu (Firefox) a do nej som si stiahol appku s názvom: Alternate Player for Twitch.tv áno samozrejme treba sa s nou pohrať ale akonáhle máte optimálne nastavenie tak by to malo vyriešiť, teda mne to aspoň vyriešilo problém. PS: musíte to video púštať cez tu apku hore na twitch stránke co je ten fialový panel sa Vám zobrazí ikonka apky ak je vyplnená tak je aktívna poprípade pravým tlačítkom sa da vypnúť. Ak sa do toho dakto pusti dajte vedieť ako ste pochodili bo asi od Telekomu sa Vam nikto neozve ako vidím .......
  8. Dakujem za info
  9. Takže nebudem platiť nič navyše..?? aj keď budem volať na čísla v Lotyšku?? chápem tomu správne...keď mam program Ano M
  10. Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy asi budete mať na sklade hodinky samsung galaxy watch?
  11. Tak,ako píše Composite19 tak postupovať. Najlepšie je to riešiť krátko pred skončením viazanosti. Zrejme ožalieť budeš musieť akciový smartfón,ale stejne sa oplatí dostať zľavu 30,40, poprípade 50%( v tom lepšom prípade),len treba zabojovať.
  12. Dobrý deň. Chcem si zaplatiť faktúru cez platobnú kartu. Je to možné? Dakujem
  13. S operátorom sa môžeš spojiť na 0800 123 456, alebo chat na stránke Telekom.sk, prípadne napíš na FB chat.
  14. Zdravím chcem sa opýtať či existuje niekto - operátor /predajca, ktorý mi ponúkne výhodný paušál a vie vyskladať ponuky, pretože niektorí predajcovia v telekom centrách nevedia ani ako sa volajú, a dávaju mi cez centrum volať s nejakými operátormi, tými čo vedia čo robia - (asi majú aj viac možností), chcem sa opýtať, či sa teda dá s týmito operátormi komunikovat aj bez toho aby som šla do nejakej zabudnutej pobočky. - dakujem za odpoved.
  15. https://forum.telekom.sk/topic/15489-vypisy-hovorov/
  16. Lotyšsko je členom EU preto sa uplatňuje EU regulácia https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_sk.htm
  17. dnes je neobmedzený paušál v telekome v PL za 50zl. čo je cca 13€!! ja platím 20€ mam iba 5GB dát a 100minut, nič viac... katastrofa a ja, že prečo keď volám čoraz viac ludom s telekom číslom, tak na začiatku mi povie, že toto číslo už nieje v telekome!!
  18. Pozri tu: https://www.telekom.sk/volania/roaming
  19. Pre urýchlenie sprístupnenia tel.čísla je potrebné zaslať doklad (kópiu) o úhrade mailom na pohladavky@telekom.sk
  20. Ako mi budu učtované hovory ked sa budem nachádzať v roamingu v Rige a volať na telefonne čisla v danej krajine. resp. kolko mi bude učtované hovory pri volaní na čísla v SK dakujem
  21. Dobrý deň Prišla mi správa, že mám dlh vo výške 110€ a z toho som už zaplatila obe faktúry a dnes mi prišlo ohľadom vymáhania pohľadávky ... Poprosím o sprístupnenie svojho telefónneho čísla, stalo sa mi to už druhý krát ...
  22. Ahoj @daniel1993, doplnenie mobilu Huawei P30 v iných farbách momentálne neplánujeme, ale do budúcna nevylučujeme. Odporúčam sledovať našu stránku. Pekný deň Terka
  23. Môžeš napísať mail na marketing@telekom.sk
  24. Zavolaj na linku 0800 123 456 tam Ti to zistia presne.
  25. Chcel by som sa opýtať, či je možné cez mail zmeniť alebo doplniť fakturačné údaje. Alebo či je to len možné priamo v predajni. Za odpoveď vopred ďakujem
  26. Zrejme Ti skončila viazanosť a preto sa Ti cena zvýšila na štandardnú cenu bez viazanosti. Zavolaj na 0800 123 456 tam Ti to preveria, alebo to zistíš aj v Môj Telekom.
  1. Nahrať ďalšie aktivity