Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Tiež som nedobrovoľne zostal v Nemecku. Tri krát som písal Telekomu a vysvetľoval moju situáciu. Márne. Prišli mi také tupé odpoveďe, že sa to nedalo ani čítať. Najviac ma dorazilo tvrdenie jednej pracovníčky " že ona nevidí dôvod, prečo sa nemôžem vrátiť na Slovensko" Dvojtýždňová karanténa bez stretnutia s rodinou a následná strata zamestnania v Nemecku je DÔVOD! Veselo mi účtujú rooming. Preto po desiatkach rokov po návrate prejdem k inému operátorovi.
  3. Yesterday
  4. na predajni v poluse v Ba mi povedala baba ze sa to neda,co je blbost,lebo som tam robil pred dvoma rokmi 3 Iphony
  5. Máme tam nafúknutý optokábel po všetkých poschodiach. Vo vonkajšej skrinke vykonané všetky merania. Protokoly zaslané na ústredie do Blavy pred týždňom a stade oznamenie, že administrácia bude ukončená až 31.7.2020. Netuším čo stým chcú miništrovať cca 60 dní !!!
  6. Mám aktivovaný mesiac zadarmo HBO GO. Nebudem mať budúci mesiac čas sledovať túto službu tak by som ju chcela deaktivovať, no nejde mi odoslať deaktivačnú sms. Mám vyplnený text HBO GO VYP číslo používateľa a posielam na tel. číslo telekomu. Iné sms mi odosiela. Nerada by som platila za niečo čo nebudem využívať. Vie mi niekto poradiť iný spôsob ako službu deaktivovať? Má niekto podobný problém? Ďakujem.
  7. viazanost najde uz aj v telekom aplikacii https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia
  8. skus techgroup@telekom.sk
  9. "kompletne pripojenej optiky" znamena ze tam mas uz nafuknuty aj opticky kabel alebo mas iba prazdnu pripojku ? skus zavolat na 0800 123 456 alebo napis cez http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  10. Ok skúsil som aj to z káblom no išlo to veľmi zle o pár dní skoro vôbec tak som poriadil nový router sercomm speedport+ všetko fungovalo správne až na jednu vec. Môj notebook sa na ňu nechce pripojiť. Jedinú vec čo som zmenil bolo to že som zmenil názov a zabezpečenie. Na všetkých ostatných zariadeniach beží wifi dobre iba na mojom notebooku nie. Keď ho zapnem tak mi tú wifi neukazuje a keď reštartujem router wifi to ukáže ale keď sa chcem pripojiť napíše to toto "k tejto sieti sa nedá pripojiť".
  11. Dobrý deň, s najväčšou pravdepodobnosťou už nemáte viazanosť na službách, preto sa Vám účtujú služby s cenami bez viazanosti. Uplynutie viaznosti si viete overiť na portáli Môj Telekom, prípadne cez zákaznícku linku 0800 123 456.
  12. bohužiaľ nie je... 3 a 4 telku riešiť jedine len pomocou magio go na nejakých android boxoch...
  13. Ahoj, tu sme vsetci uzivatelia ako aj ty, takze k tvojej otazke sa viac dozvies ak napises sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  14. Dobrý deň, už skoro dva roky platím za služby telekom TV a internet faktúru v sume 24 €, ale teraz sa mi to bezdôvodne zvýšilo na 32 € už druhý mesiac, pričom som nedostal žiadne upozornenie a odôvodnenie tohto zvýšenia. Nerozumiem prečo sa mi faktúra zvýšila Ďakujem Hadovský
  15. ďakujem za odpoveď
  16. Tu je zverejnená ponuka: https://www.telekom.sk/volania/pevna-linka?telefony#sec-4, ale najlepšie je zavolať na bezplatnú linku 0800 123 456 a overiť priamo či ho majú na sklade, alebo osobne na predajni.
  17. Dobry den neviete mi prosim poradit ci je v telekome dostupny telefon k penej linke zn. Vtech Speedphone 11? Teraz mam Gigaset C530 a po dvojrocnej viazanosti ho chcem vymenit. Dakujem za info.
  18. To kupil asi v Akcii. ako uz pisali. To ti nikto nebude nikdy garantovat. Rychlost 60% a Ping vobec.
  19. To kde si kúpil?
  20. Minulý týždeň
  21. pri ADSL iba 1HD pri VDSL 2 HD
  22. Sekanie a kockatenie,za 3 mesiace viac problemov ako s digi za 11rokov .veľmi často seká,kockatie.Veľmi banujem,že som sa dal nahovoriť. Nehovoriac o tom,že som nebol informovaný o tom,že v HD kvalite sa dá pozerať súčasne iba na jednom tv prijmači.
  23. Ahojte, taká zasa už milión krát položená otázka, IPv6 kedy?? Je rok 2020 IPv4 adresy už proste nie sú dostupné 2 roky a jeden z najväčších IPS nedokáže začať používať IPv6 ??? Kedy ich akože chcete nasadiť? Keď ľuďom prestanú fungovať služby?
  24. nikto ti nebude garantovat rychlost a ping uz vobec
  25. Je už reálne možné mať cez VDSL 3 a 4 Magio box ? (2HD + 2SD )
  26. Mám zakúpený internet s 21ms na hrách a prehliadačoch ale telekom my neposkytuje také pripojenie rád by som to vyriešil čo najskor.
  27. Ahoj, vsetko potrebne najdes tu https://portforward.com/huawei/hg8245h/
  1. Nahrať ďalšie aktivity