Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Som počul od starostu že prípojky sa majú robyť skôr neviete mi povedať kedý priblížne by sa mali robyť pripojky po domoch ?
  3. Sudny prikaz alebo policia by to vedeli ziskat predpokladam aj SIS
  4. Do konca platnosti toho balika sa neda aktivovat denny internet, neviem ako na giga ale na 2 giga sa da dokupit 500 mb do konca platnosti balika za 1 euro treba pozriet v aplikacii.
  5. Neiem presne ako je to poriesene pravne, ale co je na tvojom pozemku je tvoje, resp. to mozes mat od telekomu prenajate (treba pozret zmluvu) a telekom tam umiestnil opticky kabel s tvojim suhlasom. Koncove zariadenie ma abonent vacsinou v prenajme od telekomu (pokial sa s nim nedohodne inak). Tieto informacie nemam nicim podlozene, ale uvazoval som sedliackym rozumom (pravnici ale sedliacky rozmum nepouzivaju, takze to moze byt inak).
  6. Dúfam , že ste na nás nezabudli Hollého 72 a 73 . Som si všimol, že na ulici už robili pripojenie do domov pred "dvoma" týždňami . A u nás nič ! Sú to dve bytovky troška zastrčené od cesty .
  7. Toto nie je vylepsenie ale navrh na odstranenie poruchy: Slovensky rozhlas a mozno aj ine vysielania - zvuk ide odhadujem cca o 12 db /co je tak 4x/ silnejsie ako ine kanali. Je to neprijemne pri prepinani, ak vam zacne revat radio v noci. Pisal som tento problem Telekomu - odpovedou bolo, ze takyto signal ide od poskytovatela signalu. Potom je otazkou ci v parametroch prenosu /v specifikacii medzi tymito organizaciami/ nemaju tento parameter uvedeny. Je to taky amaterizmus. Dakujem za pochopenie. Vladimír Hučko sen.
  8. Pri prehravani nahravok v magioboxe sa casto zastavuje obraz aj zvuk. Posuniem dalej a zasa ide normalne. Niekedy to robi casto, inokedy nie. Neviete niekto poradit?
  9. Ahoj @peto82, Nokia 9 PureView budeme mať v ponuke , dátum, žiaľ k dispozícií nemáme @Ľuboš
  10. Viem ze sa to da ale nikto ti to neposkytne.
  11. Minulý týždeň
  12. Zdravím Prosím Vás, po vyčerpaní dát s balíku Raz Giga mi nenabehne denný internet. Ako to s tým vlastne je? Treba ten doplnkový balík dodatočne deaktivovať? Pretože po vyčerpaní dát s balíku, nemôžem pokračovať niako. Za každú info odpoveď ďakujem.
  13. To sa nedá, to žiadny operátor toto neposkytuje. Históriu stánok si nájdeš v histórii tvojho prehliadača ak nepoužívaš Inkognito mód.
  14. Tu nájdeš podrobné informácie a FAQ k prechodu z Happy na ANO https://www.telekom.sk/wiki/volania/z-happy-na-ano
  15. Dobry den,mam taky problem ze neviem zmenit pausal HAPPY na ANO stale mi pise,ze vase telefonne cislo momentalne nie je mozne zmenit.Skuste to neskor
  16. Zdravim vsetkych pred mesiacom som si dal zaviest VDSL XL 80/8. Pockal som mesiac a na info linke preveril ci mi skoncil testovaci profil a nasledne som ocakaval zvysenie rychlosti ale nenastalo a preto som volal na technicku podporu, ze kedy mozem ocakavat navysenie rychlosti to bol moj zamer pri zriadovani a odpoved bola, ze nic take sa nestane nakolko monetalna rychlost je vyhovujuca a splna aj kriteria zmluvnych podmienok nakolko rychlost nie je pod 50% XL. Viete mi poradit ? prikladam udaje z routeru ZTE II
  17. Dobrý deň! chcem sa spýtať mám Magio Internet a chcel by som vidieť históriu prezeraných stránok z nejakých dôvodov, ako mám prosím Vás postupovať? A do akej doby je možné históriu prezerania uchovávať resp. požiadať o históriu prezerania? Ďakujem Váš zákazník.
  18. Dobry den Mame nejaky update ohladom vystavby tej optickej siete na Jazernej ulizi a okoli? 160+ domov caka na vas internet ako na spasenie Vdaka za odpoved
  19. Napíš si požiadavku mailom na office@telekom.sk, vysvetli situáciu, dá sa to zablokovať, je to fakt otravné:-(
  20. Dobrý deň , Mám easy kartu od Telekomu použitú v zabezpečovacom zariadení objektu - alarme . Opakovane som osobne žiadal aby mi Telekom neposielal , respektíve blokoval reklamy na túto kartu . Neuspel som . Viete mi poradiť ako by som to mohol vybaviť ?
  21. Ahoj @Massaro, na spustenie optickej siete, teda ukončenie projektu vplýva viacero faktorov. V tomto prípade z relevantných dôvodov došlo k zmene termínu. Kolegovia predpokladajú spustenie najneskôr do konca roka. Bližšie informácie nemám k dispozícií. @Ľuboš
  22. Zúčtovacie obdobie máš uvedené na 1. strane dodatku/zmluvy. číslo by malo byť viditeľné v appke tak do 3 dní po aktivácii.
  23. Včera mi na dotaz na linke technickej podpory povedali, že webmail nefunguje. Včera ma pri pokuse o prihlásenie opakovane posielal na stranku timeout. Dnes ma pre zmenu opakovane rovno žiada o prihlásenie, takže je stále nefunkčný. Funguje mi len cez telefon (iPhone). Mám niekoľko e-mailov - gmail, slovanet, azet - ale so žiadnym iným som nikdy nemal ani zlomok problémov ako s týmto telekomáckym shitom. A to myslím ešte majú tú nebetyčnú drzosť nechať si za to platiť!!!
  24. Dobrý deň, v našom meste bol za posledného roka budovaný a postupne zapájaný optický internet od Telekomu. Avšak nepodarilo sa mi dopátrať k tomu akým klúčom sa rozhodovalo kde sa bude dať k optike pripojiť a kde nie. Bývam na ulici Košútska, ktorá je výpadovkou z mesta ale má napojenie aj na hlavnú ulicu. Optický interne je dostupný na strane von z mesta (pre pár rodinných domov) avšak pre mňa, ktorý býva 20 metrov od hlavnej ulice táto možnosť nie je prípojka pravdepodobne končí na konci záhrad nášho pozemku. Sme tam 2 štvorbytovky, ktoré ostali bez možnosti pripojenia. Je nejaká možnosť ako sa napojiť na optiku? Ťahať káble cez stĺpy alebo niečo podobné? Presná adresa je Košutska 1082/5, Sládkovičovo. Ďakujem veľmi pekne za Vašu odpoveď.
  25. Dobrý deň, od marca sledujem Telekom stránku a stále nevidím v ponuke Nokia 9 Pureview . Bude vôbec telefón v ponuke? Posledná informácia na fóre je, že sa rokuje s dodávateľom a máme sledovať stránku. Ďakujem Peťo.
  26. Dobrý deň chcem sa opýtat dnes sa mi prenieslo číslo skúšal som volat a fungovalo ale prihlasim sa do moj telekom a pise ze cislo nie je v telekom sieti a tak isto mi ho nechce zobrat aplikacia ked dám pripojit produkt. Zaciatok fakturacneho obdobia je kedy? Mam pausal AnoS. za kazdu radu dakujem
  27. Nakoniec som skúsil odinštalovať poslednú aktualizáciu YouTube a zatiaľ som nespozoroval že by si to žralo dáta.
  1. Nahrať ďalšie aktivity