Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ďakujem za odpoveď. Je super, že to medzi týmito dvoma paušálmi takto platí. Že sa v podstate dajú zmeniť aj pred skončením viazanosti. Uvidíme ako bude vyhovovať Áno M Dáta, ale zároveň fajn, že je možnosť sa vrátiť aj späť na iba Áno M.
  3. Pevné služby tam zatiaľ nemám. Pošlite číslo.
  4. Dobry den. Mam zaujem vstupit do vasej skupiny. Mam Ano M data. Mate v skupine aj pevne sluzby?
  5. Ja som sa dnes stavil v Telekome dať opraviť mobil. Keďže mi za chvíľku končí paušál, tak som sa informatívne spýtal čo ponúkajú. Vcelku príjemný chalan mi hovorí,že nech to riešim keď si prídem o 3 týždne pre mobil, pretože 14.11 prídu nové cenníky. Tak som len aj ja zvedavý, pretože každým rokom dostávam horšie a horšie ponuky. A to im každý mesiac posielam cez 100 euro (paušál,telka,net)
  6. Dnes
  7. Dobry den, nemozem doma najst udaje ISP pre prihlasenie do internetu. Kto mi ich moze poskytnut z Telekomu?
  8. Dobrý deň ,,,,chcela by som vedieť ako si mám uplatniť kupón 25€ pri paušály L neviem to nikde nájsť a ani v aplikácii nemám nijakú správu ,,, ďakujem
  9. neviem odkedy ale uz je dostupna apka Magio Go v aplikaciach pre tuto TV s operacnym systemom Tizen hura
  10. Ono sa nič nesplnilo na 100% ale to sa dalo i čakať, veď ani tá diaľnica do Košíc stále nestojí Niektoré biele miesta zmizli (zaviedli tam VDSL), pribudla optika i v menších mestách a začali sa optikovať dediny, telekom a antik uz pokryli zopár obcí a pomerne veľa obciach sa už na optike pracuje papierovo (povolenia, stavebné konania, ... stačí si dať do google spojenie " obecný úrad FTTH " ale bude ich viac lebo nie kazda obec zverejnuje dokumenty na webe)... a cely proces brzdi aj to, že optika v malých obciach má aj svojho úhlavného nepriateľa - združenie lokálnych wi-fi poskytovateľov ALPI ktorému sa nepáči optika na už existujúcich stĺpoch a chcú naďalej občanom poskytovať nízkorýchlostný internet cez mikrovlné pripojenie. Podla mňa je nereálne aby mala kazda domácnosť do r. 2025 dostupný 100 Mbps cez kábel s možnosťou upgradu na 1 Gbps , ale eurofondy sa na to budú čerpať, šikovný starostovia sa budú snažiť s operátormi dohodnúť aby zaoptikovali práve tu ich obec, a tam kde nebudú aktívny starostovia alebo občania tam zostanú v internetovom praveku. Takže tých obcí bude pribudáť a ľudia to postupne začnú vnímať a budú môcť argumentovať, "prečo nemám 100 Mbps internet v Horných Obžerovciach, keď sme v EU a každá domácnosť by mala mat aspoň 100 Mbps .... a v susednej menšej obci Dolnej Onej v ktorej bol predtým vždy pomalsi internet majú už 3 roky dosupné FTTH 1 Gbps" ?
  11. Dobrý deň, aktuálne iba pravidelné dobíjanie. Dobíjanie pri poklese pod určitú sumu nie je možné.
  12. Dobrý deň, skúste počkať ako už je vyššie napísané, a ak by ani po dlhšej dobe aplikácia nefungovala, zašlite požiadavku na preverenie na e-mailovú adresu aplikacia@telekom.sk
  13. O ID kod mozete poziadat na 0800123456 alebo v predajni. Stranka www.telekom.sk/id-kod vyzaduje overenie kontaktneho cisla ktore sa nepovinne zadava pri uzatvarani zmluvy. Nemusi byt v Telekome, resp. nemusi byt vase ak pouzivate cislo evidovane na niekoho ineho. Do Magenty sa daju pridat produkty len ak ich vlastnik ma aj mobilne cislo v Telekome s ktorym je v skupine, hoci aj dobijaciu Easy.
  14. Dobrý deň, o ID kód môžete požiadať cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo e-mailom na marketing@telekom.sk. Kód Vám bude zaslaný poštou.
  15. Dobrý deň, mám rovnaký problém ako vy. Nemám číslo v telekome a tiež bez neho neviem získať ID kód.
  16. Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, ako sa dostanem k ID kódu, vzhľadom na to, že nemám číslo v telekome, ale mám internet a magio a rada by som si ho pripojila k svojmu účtu, aby som ho mohla spravovať a upravovať. Ale vzhľadom na to, že ku všetkému treba ID kód a prvým krokom k jeho získaniu je uvedenie telefónneho čísla, tak sa neviem posunúť ďalej... prípadne manžel má tel. číslo v telekome a zároveň aj vytvorenú magenta 1 skupinu, kde by si rád pridal magio aj internet... Vie mi prosím niekto poradiť??? Ďakujem veľmi pekne.
  17. Počkaj trochu, mne to pripojilo po 3 dňoch.
  18. no pri ANO L su neobmedzene volania a data 10GB, minuty navyše nie su a 10GB je dosť čiže pri vyššich paušaloch je zbytočne daviať viac minut a dat, nema to zmysel, oveľa lepšie boli tie zľavy, tiež sa mi už oplati rozmyšlať nad konkurenciou.... suhlasim s nazorom že by sa mali viac starať o dlhoročnych zakaznikov lebo čo z toho že daju akcie pr enovych ked im stari odidu ?! snad sa zamyslia nad tym kym mi skonči viazanosť aj ked pochybujem
  19. Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas
  20. Nechaj na stránke Telekom svoje číslo a zavolajú Ti, prípadne môžeš písať cez chat a aj tak Ti to spracujú, samozrejme aj na predajni.
  21. Zľavy sú len pre paušály Happy ( tie sa už ako nové neposkytujú) pri paušáloch ÁNO získaš dáta navyše - napr. pri ANO L 5 GB navyše každý mesiac.
  22. https://www.telekom.sk/volania/roaming/pausal
  23. vďaka a ešte sa chcem spýtať, dá sa to len na predajni? skúšal som to cez web, vybral som paušál, zadal som svoje telefónne číslo, overovalo to asi minútu a napísalo že to nejde. Môže to byť tým, že platím aj 9€ zariadenie?
  24. Dobry den! Su na Martiniku data a ostatne sluzby v cene pausalu, nakolko ide o Europsku uniu? Dakujem.
  25. Dobrý deň, chcem sa spýtať, či sa ešte davaju zľavy v skupine magenta ? lebo ak nie tak neviem či ma pre mňa zmysel ostať v telekome a dávať o 10 eur viac za ano L
  26. Megamax končí sám.
  1. Nahrať ďalšie aktivity