Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. No a v cenníku je uvedené že služba zdieľanie dát z paušálu stojí 0,99€....
  3. Dnes
  4. zalezi aky modem/router si zvolis, pokial dany model bude podporovat aj 5 GHz pasmo tak neviem preco by to nemalo fungovat
  5. Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom
  6. Našiel som v zmluve niečo takéto myslíš že sa to dá použiť ?
  7. pokial ho bude podporovat tak ano
  8. A na mojom internete (30/3 DSL) sa bude na inšom routeri dať nastaviť aj 5ghz?
  9. Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek
  10. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, nedaří se mi dobití paušálu ani přes aplikaci Telekomu ani přes internet. Stalo se mi to už podruhé, přitom jsem dnes PK k jinému nákupu použila a transakce proběhla bez problémů. Můžete mi sdělit, prosím, v čem je příčina?Děkuji Jakubíková
  11. Zavolajte na linku 0800 123 456, alebo 0800 123 500.
  12. zariadenia od nich su vzdy v najme takze za nevratene alebo umyselne poskodene zariadenie je vzdy pokuta teda tych 60 eur je normalna vec, chod do telekom centr a skus sa dohodnut ale inak suhlasim ze tie ich zariadenia su na dve veci
  13. tak to som sa sekol no na veci to nic nemeni ze okrem jedneho premioveho routra ziadny telekom router nevie ac wifi a nemá gigabit porty
  14. Dobrý deň, chcem sa opýtať na výšku pokuty za predčasné ukončenie viazanosti (paušál + telefón). Ako zistím konkrétnu výšku pokuty pre naše 3 firemné paušály? Ďakujem.
  15. porušenie zmluvných podmienok. máš v zmluve definované, že tá služba druhej sim bude bezplatná počas celej doby viazanosti ? ale hej takých to vecí sa tu rieši viac, aj ako napríklad, ke´d si nájdeš tému S-kových paušálov, kedy im vo viazanosti zrušili paušály, napriek tomu, že telekom sa médiám vyjadril, že túto službu prestávajú ponúkať len online, na pobočke bude dostupný stále... Tak realita je taká, že na pobočkách sa ho nedočkáš a tieto paušály rušia vo veľkom už funkčné a v dobe viazanosti. tu máš odkaz na vlákno
  16. Dobry den ja by som sa chcela spytat aka bude cena samsungu s 20+ k pausalu Ano XL (akontacia a mesacna splatka) dakujem
  17. Chcel by som sa opýtať pánov výpalníkov z T COMu na akom základe vyrubujú pokutu za neodovzdaný router pri ukončení zmluvy.Mne totiž tá banda T comacka vyrúbila pokutu za 10 ročný router pokutu 60€.Podotýkam že ten router som používal tak maximálne rok a potom som si musel kúpiť nový pretože ten od nich bol na dve veci...... Moja chyba že som ho niekde založil alebo vyhodil ale toto sa nedá inak nazvať ako špinavosť.Ruky preč od T com ruším aj poslednú vec čo som mal od nich a utekám čo najďalej od nich.Už nikdy viac. Ps: Ak sa to dostane do uší kompetentných tak iba toľko: Zadrhnite sa s tými 60€. Krásny deň.
  18. Cez Telekom aplikáciu to ide https://www.telekom.sk/wiki/volania/dobitie-kreditu - pozri si Dobitie kreditu vášmu blízkemu.
  19. mam druhu sim kartu na zdielanie dat z mojro pausalu teraz mi prisla sms sprava ze budem musiet za tuto sluzbu platit 0,99€ mesacne v pripade viazanosti nie je to nahodou porusenie zmluvnych podmienok kedze pri predlzeni viazanosti som mal doteraz tuto sluzbu bezplatne. nieco podobne ako ked chceli spoplatnit deezer tam sa dala vypovedat zmluva
  20. VoLTE pre Business nejde keďže mám také číslo a aj na infolinke mi to potvrdili
  21. @PolivkaRus pokial mas na six 31-32ms a neskace tak je to v poriadku. Bohuzial toto je cena za tu vyssiu rychlost na metalike... Dlzka 15m je uplne v pohode. Pri FTP kabloch zacina byt problem az nad cca 95m (potom sa pouizva repeater). Len pre lepsie pochopenie. Ak si hraval Minecraft a vyrabal si nejake "logicke obvody", tam ti tiez klesala intenzita signalu a musel si pouzit repeater po urcitej vzdialenosti - pouzil si Redstone repeater a znova bol "plny signal" BTW: Aku hru hravas kde mavas aj 70ping?
  22. Yesterday
  23. Najlepšie bude zavolať na zákaznícku linku 0800123456 a opýtať sa na to. Aktivácia VOLTE cez zákaznícku linku trvá 1 deň.
  24. sagecomm je pre optiku pre ADSL, VDSL je sercomm
  25. Zdravím. Mám službu internet vzduchom. Chcem pripojiť ip kameru. V LAN sieti všetko funguje ale neviem sa na ňu dostať z WAN. Čo ešte okrem presmerovania portu mám nastaviť? Firewall som vypol. Skúšal som aj DDNS. V časti WAN mám pridelenú IPčku 100.111.xxx.xxx. Ale keď použijem napríklad speedmeter tak ten vidí úplne inú 194.154.xxx.xxx. Je to možné vôbec nastaviť alebo to má telekom nejako blokované? Správa sa to ako router za routrom. Ako keby malo byť nastavené ešte smerovanie medzi vonkajšou a vnútornou časťou. Poprosím o radu. Ďakujem.
  26. problemom je ze routre od telekomu nevedia 5 ghz teda okrem toho premioveho sagecomm, to sa fakt oplati napriklad Asus DSL-AC68U z bazosu za 85 a je vyriesene
  27. Bohužiaľ nie je. Prišla mi aj taká oficiálna odpoveď od telekomu. A nejde to ani aktivovať zaslaním na číslo 12323, príde zamietavá odpoveď.
  28. Môže byt je je zarusene pásmo
  1. Nahrať ďalšie aktivity