Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Pre teba žiadny, ale iba pre tých čo nemajú retenčnú zľavu tak, aby už bolo čo najmenej paušálov Happy tak preto to spravili tento prechod, že je možný, taktiež je možné, že získajú týmto prechodom väčší objem dát.
  4. Pred pár dňami som prešiel na mágio internet s prenosovou rýchlosťou 300Mbps. Od kedy som prešiel mám problém s pripojením na adresu fra.login.pathofexile.com. Otestoval som to pomocou programu WinMTR a posielam aj obrázok ktorý ukazuje problém s pripojením. Je vidieť cca 10% packet loss.
  5. Chcem sa opýtať aký význam má prejsť na program ANO keď mám lepsi paušál aj 3gb,za 23,75€,ako ANO M za 26€.nema to logiku..
  6. Ahoj @m402sk, podľa tvojho screenu je certifikát platný, skontroluj si prosím aj vydavateľa certifikátu. Taktiež môžeš kontaktovať: https://pojdeto.sk/ @Ľuboš
  7. Ak máš paušál bez telefónu, v niektorých prípadoch to povolia. Zavolaj na 0800 123 456, prípadne im napíš cez chat, alebo správu cez FB.
  8. Napíš mail na techgroup@telekom.sk, alebo sa spoj cez chat napr. cez tento link: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre dole vpravo zelená ikonka.
  9. Typujem ze mas este stary pausal Happy, vies prekst na Ano aj cez aplikaciu, ale novy mobil si zobrat nemozes.
  10. Ahoj @stocky52, odpoveď od @Marcel som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. Ak budeš písať na email aplikacia@telekom.sk, doplň do mailu detailnejšie informácie, telefónne číslo, screen obrazovky, čas a typ nefunkčnosti a prípadne chybovú hlásku. @Ľuboš
  11. @Vrulius, aktualizácia pre Samsung Galaxy A8 bola schválená 8.4. 2019 (Konkrétne verzia: A530FXXU4CSC6, aktuálne testujeme už ďalšiu verziu a to: A530FXXU4CSD4 ).
  12. @JakubS konkrétny dátum ti neviem poskytnúť, kým je projekt ešte v realizácií. Dátum spustenia sa stále môže zmeniť.
  13. @Jamal01, v Bohdanovciach je dostupné VDSL pripojenie, optika sa zatiaľ neplánuje.
  14. Zdravim,mám u vás paušál chcel by som ho zmenit na paušál s názvom áno L + zobrat telefon k nemu. Je potrebné isť na predajnu alebo sa to dá aj online. Ďakujem zatial
  15. Jedine retecne oddelenie nejako moze pomoct a dat ti zlavu, ale hodinky asi necakaj kedze pri zlave mobil si nemozes zobrat a to iste teoreticky plati pri ostatnych profuktoch si myslim. Ale je otazne ci nieco vybavis kedze tvoje poziadavky su moc vysoke, s bohuzial realne ani neverim ze potrebujes 40GB.
  16. Ak by sa dalo, chcel by som túto otázku presmerovať na technickú podporu. Nedostal som zatiaľ žiadnu odpoveď a port forwarding na ONT očividne nefunguje tak ako je užívateľovi sprístupnený. Vopred ďakujem
  17. mozes zadat podnet na stranke telekomu pod mapou-pokrytia a pomozes tomu, ked zajdes na OU
  18. Dobrý deň, Som Váš doteraz spokojný zákazník (0911793859) Skončila mi viazanosť robil som si prieskum a skoro všetci operátori mi ponukli omnoho vyhodnejšiu ponuku oproti Vám a to som Váš zákazník. Preto to skúšam aj touto fornou na zákazníckom centre mi dostatočne nevyhoveli . Paušal ktorý, by som potreboval je - neobmedzene volania -neobmedzene sms -a internet min.40GB bez telefonu,potešili by nejaké smart hodinky za priateľnu cenu za ponuky Veľmi pekne ďakujem s pozdravom Koľvek
  19. Ahoj @richard.novansky, volania na čísla začínajúce 0850 sú ako hovor do sprístupnených pevných sietí, hovory sú zahrnuté do voľných minút - https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-mobilnej-siete/ - Cenník pre poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť B - strana 31. Pekný deň Terka
  20. Ahoj @Nicole1803, odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. Doplňam, do mailu je potrebné uviesť kód adresáta a priložiť screen dokladu o úhrade. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  21. Ak si bral paušál bez telefónu, tak o telefón môžeš požiadať až o 6 mesiacov, ak sa to medzitým nezmenilo.
  22. Ahojte, Aktuálne na Huawei P30 prebieha limitovaná akcia a preto sú na ňu väčšie zľavy a podstatne nižšie ceny ako na iné telefóny. Terka
  23. Ping je normalny na VDSL moze sa stat ze ma niekto mensi ak jeho vetva neni vytazena. Este si mozes pustit pingtest s prikazom. Ping www.six.sk -t Ping www.google.sk -t Skus jednu z toho a uvidis aspon ci ti nejak neskace
  24. Yesterday
  25. Ahoj, vieš prosím nejaky konkrétny dátum realizácie Ďakujem
  26. Podarilo sa niekomu rozbehať oba STB? Taktiež mám Asus AC52U, šlape len jeden STB s vyššie uvedenými parametrami, druhý sa snaží pripojiť ale stále zlyhá pri "ziskavaní IP adresy". Pritom oba STB som nastavil rovnako (jeden na port 3, druhý na Port 4). Na technickej podpore mi povedali, že nastavenia oboch by mali byť totožné, no nefunguje to.
  27. Chcem sa spýtať keď, že som prešiel s Heepy XL na paušál ano L či sú aj pri Ano paušaly volania na 0850 zahrnuté do voľných minút ako to bolo pri Heepy paušáloch
  28. Urob si aj screen platby a odošli to tiež.
  1. Nahrať ďalšie aktivity