Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ako admin by som určite predĺžil čas dostupnosťi Telekom fóra 😁
  3. Dnes
  4. Cele vianoce by som rozdával darčeky
  5. Vymyslela by som lákavejšie odmeny pre verných zákazníkov
  6. Za kazdú zodpovedanú zákaznícku otázku by som si dal pivo ... 🍺
  7. Tak asi by som chcela zaviesť nejaké odmeny alebo výhody dlhoročným zákazníkom. častejšie súťaže
  8. Dobrý deň, už nejaký týždeň čakám na nový telefón (SG a70 +SG a10) chcem sa len opýtať, je to nejaký neočakávaný výpadok? Lebo zatiaľ žiadna informácia o tomto produkte. Vďaka
  9. Nezmenil by som nič, som spokojný.
  10. väčší bonus pre dlhoročných zákazníkov
  11. Keby som bola adminom Telekom fóra, tak by som sa každému užívateľovi snažila čo najviac pomôcť s jeho problémom so štipkou investigatívy, aby odpovede neboli len príručkové frázy a snažila sa zodpovedať každú otázku, aj tie menej príjemné.
  12. Vypol by som všetko na jeden deň.
  13. Ano kazdemu zakaznikovy daky bonus by sa urcite hodil....😁👍
  14. Urcite by som zverejnil vsetky spravy ohladne Kocnera a spol. ak bol dlhodobým zakaznikom. Nech je co rozpravat detom na dobru noc
  15. Ja by som nemenila nic,:)
  16. Možno viac porozumenia pre zákazníkov Telekomu, hlavne tých dlhoročných.
  17. Určite by som sa chcela dozvediet nejake vyhodne veci z telekomu takze by som sa vela pytala a mozno by som ich aj vyuzila
  18. zmenil by som vyhľadávanie kanálov magio tv
  19. Je tu veľa užitočných informácii, nemenila by som nič.
  20. asi by som umožnila zákazníkom vyskladať si paušál podľa vlastnej potreby. Nech potom nevznikajú nedorozumenia a reklamácie.
  21. Ja osobne by som v prom rade prijal sekciu FAQ. Ak by boli rovno zodpovedané najčastejšie otázky, myslím že by sa zmenšil objem duplicitných tém či príspevkov. Nebol by na škodu ani odkaz priamo na mapu pokrytia. Možno by nebolo zlé ani mať nejakú sekciu, kde by boli príspevky o tom, ako samotný telekom funguje. Napr. ako sa postupuje pri vyberaní lokalít na ťahanie optiky , alebo aké sú na to hlavné kritériá. Vlastne by to bolo niečo také, čo umožní zákazníkom nahliadnuť do ,,zákulisia,,. Celkom by som aj prijal online chat, ako to je zvykom na väčšine fór. užívatelia by sa možno jednoduchšie a hlavne rýchlejšie dostali k odpovedi od iného užívateľa.
  22. Ak by som bola správcom, aspoň raz týždenne by som zverejnila pravidlá Fóra, aby všetci vedeli, že si tu radíme väčšinou my sami a nie je to oficiálny kanál na podávanie podnetov:
  23. Donútil by som generálneho riaditeľa, aby počas dňa skúsil zavolať na telekom linku 0800 123 456 a počkať na hovor s operátorom ...po 20 tich minútach by ho čakanie prešlo ....
  24. Dá sa objednať aj cez stránku: https://www.telekom.sk/televizia/magio-go/magio-go-tv-box
  25. Tu nájdeš potrebné informácie: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov
  26. Pozri sa tu na návod: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom, ak Ti to nepomôže napíš mail na aplikacia@telekom.sk
  27. Fórum mi plne vyhovuje.
  1. Nahrať ďalšie aktivity