Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Obdobne ani ja nemám možnosť kontroľovať prevolania a dáta.
  3. Môžem splácat 2 telefóny ?
  4. Dnes
  5. staci ti dvojzilovy
  6. Aj ja mam tento problem ,ale asi to dam na reklamaciu a budem žiadat o čiastočne kompenzovanie faktury koli tomu že sa neda ani orientačne zistit spotreba
  7. Môžem splácat 2 telefónY?
  8. viete mi poslat link. ze cca ktory... lebo co som pozeral, tak su 2 zilove, 4 zilove alebo 6 zilove... ak su to teda telefonne kable
  9. Hlavne ten kabel natiahni v husom krku a mas vybavene aj do budúcnosti.
  10. android boxy maju root bezne aj ked su nove z výroby, sám mám magiogo na andoid boxe ktory ma tiez root z výroby no mozem ho v nastaveniach zmenit na uzavrety cim sa box restartuje a magiogo ide bez problemov len to krokolomne ovladanie ach jaj, ale to je vedlajsia kapitola, informuj sa kde si tie boxy kupoval co s tym, sam unroot nerob mozes box znicit
  11. zvykaj si, toto je bezna vec
  12. Používajú sa metalické vedenia o priemere vodiča 0.4, 0.6 a 0.8 mm (metalicky pár)
  13. Z routra zisti údaje o priepustnosti linky.. .. mal byt tam byt uvedený profil akým si pripojený k ústredni a odstup signálu od sumu SNR margin..aj útlm linky ..sprav screenshot a daj ho sem
  14. Chcem poprosiť môžete mi doplniť data na Easy Pecka na internet aj na dialku nakolko kartu mám v modeme na internet a mne sa dá len cez sms to musím vybrať kartu vložiť do nahradného mobilu a poslať SMS a modem máme 20 km od bydliska Ďakujem
  15. Dobrý deň , chcem sa spýtať , včera som si zakúpil 2 android boxy : Tesla Media Box X700Pro a Evolveo Multimedia Box M8 , všetko šlape v najlepšom poriadku , okrem aplikácie Magio Go . Nainštaloval som postupne na jeden box , potom na druhý box , prihlásenie v poriadku , avšak pri spustení programu ta istá hláška na oboch boxoch asi v takomto znení : Nie je možné prehrať z dôvodu ochrany DRM - root , nehnevajte sa na mňa , kedy a ako by spravil root na oboch boxoch , a hlavne ak su čisto nové , kvôli tejto apke určite nestratím záruku . Neviem ako to máte nastavené , ale určite to nie je v poriadku . Je pravda , že tú apku využívam na mobile aj na tablete , na pc , ale chcel som to aj na TV pomocou android boxu Nepochopím však , ako je možné , aby mi vypisovalo nezmyselné upozornenie na oboch boxoch , keď sú čisto nové , bez akéhokoľvek zázahu .
  16. Zdravim, chcel by som sa spytat, ze aky kabel sa pouziva pri zriadeni DSL internetoveho pripojenia. Stavam dom, kde je dostupne na internetove pripojenie len DSL a chcem si dat spravit pripravu, aby som potom pri zriadovani nemusel vrtat diery na pripojku.
  17. Dobrý deň @janekm668, je to možné, o zmenu z paušálu na Easy kartu musíš požiadať osobne na predajni Telekom (majiteľ čísla). Číslo Ti ostane pôvodné. Pekný deň Terka
  18. Ako sa mam dovolat do tejto prasivej firmy? Dnes po 18 min., vcera po 12 min. volania na zakaznicke centrum nikto nedviha telefony. Cez elektronicku komunikaciu standardne sa tiez neda nic vybavit. "Lider na telekomunikacnom trhu?"
  19. ok...dík
  20. Dobrý den. Nastahovali sme sa do domu v ktorom byvali ludia ktorí mali Magio Internet neviem ani aky balíček ale rychlost internetu je mizerna aj napriek tomu predajcovia domu hovorili že je to rychli internet . naozaj ni je je extremne pomaly speedtest: https://www.speedtest.net/result/8524800026 stahovanie suboru? v priemere 300kb/s nie je to normalne žiadam o pomoc
  21. Yesterday
  22. Zdravim..este cca 2 mesiace dozadu som v XL TV mala Barrandov TV, teraz pozeram, ze uz tam nieje. XL som si davala len kvoli tomu. Vie niekto preco tam uz nieje? A ked ho zrusili, nemal by o tom Telekom informovat? Dik za info.
  23. mozes vyskusat ja ako vravim z vlastnej skusenosti preferujem znacku asus kvoli rozhraniu menom asus wrt kde sa mne osobne lahko orientuje a tiez pre slusnu stabilitu
  24. Dobrý den skončil mi paušal a chem prejsť na Easy kartu a ponechať si číslo. Je to možné
  25. Dobrý deň, @duotone28, Samsung Galaxy Note10 budeme mať k dispozícii vo farbe Aura Glow za nasledovné ceny: 12 € mesačne + 249 € prvotný poplatok pre ÁNO XXL 14 € mesačne + 349 € prvotný poplatok pre ÁNO XL 15 € mesačne + 499 € prvotný poplatok pre ÁNO L 16 € mesačne + 549 € prvotný poplatok pre ÁNO M a M Data Samsung Galaxy Note10+ bude v predaji vo farbe Aura Black za nasledovné ceny: 13 € mesačne + 349 € prvotný poplatok pre ÁNO XXL 15 € mesačne + 449 € prvotný poplatok pre ÁNO XL 16 € mesačne + 599 € prvotný poplatok pre ÁNO L 17 € mesačne + 649 € prvotný poplatok pre ÁNO M a M Data Miška
  26. Ak ma niekto dual SIm telefon odporucam bud miestnu SIM kartu (napr. kupovanu na letisku), alebo tzv. celosvetove SIM karty (ako napr. Travel SIM, GigSky, KnowRoaming, ...). Oproti tym tzv celosvetovym SIM zisti pouzivatel, ze roam ceny nasich operatorov su pri datach asi 10-15x nasobne. A ktzovie kolko XX-nasobne su oproti ovela lacnejsej lokalnej SIM karte (kde su data este lacnejsie ako na celosvetovych SIM kartach). A inak, tiez som vyuzil takto ked som bol v juli v TR tie celosvetove SIM... Rozhodne odporucam
  27. dik za odpoved... budem tam musiet zavolat, lebo v mobile mam povolene co sa povolit dalo...a z druhej Juro karty data funguju... Este to otestujem zajtra na SK, ci to ma nejaky vplyv, ze som mimo a potom tam zavolam, ak to nepojde.
  28. Máš povolené dáta v roamingu? prípadne zavolaj na +421 903 903 903 overia Ti to.
  1. Nahrať ďalšie aktivity