Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Skús reštartovať mobil, ak nepomôže, vyskúšaj SIMku v inom mobile, prípadne zavolaj technikom na 0800 123 777. Ak budeš potrebovať nový PUK kód dostaneš ho na predajni, alebo si môžeš požiadať o poslanie mailom na adrese marketing@telekom.sk
  3. Dnes
  4. Číslo v aplikácii ti začne ukazovať až na začiatku nového fakturačného obdobia.
  5. Dobrý deň chcem sa opýtat dnes sa mi prenieslo číslo skúšala som volat a fungovalo ale prihlasim sa do moj telekom a pise ze cislo nie je v telekom sieti a tak isto mi ho nechce zobrat aplikacia ked dám pripojit produkt za kazdu radu dakujem
  6. Prosím vás, pri nechcenej manipulácii bol zadaný zlý pin kód a následne bol požadovaný puk kód, ten som našiel a zadal, hneď potom si to vypýtalo aby som zadal nový pin kód a následne overenie nového pin kodu. No keď som potvrdil odomkol sa mi mobil, ale sim kartu mám zablokovanú čiže žiadny signál volania proste nic. Viete mi prosím vás pomôcť?
  7. Ahoj @BRANKO46, podnet na riešenie Tvojej situácie si môžeš podať cez formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, alebo mi napíš do súkromnej správy, čo presne potrebuješ doriešiť s uvedením kódu adresáta a kontaktného čísla na Teba. Pekný deň Terka
  8. Ahoj @mgunovska, odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  9. Ahoj @KiKoH17, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  10. Ahoj @Maria_malovcova, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  11. Ahoj @tomi1975, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  12. Dobrý deň, áno, je to možné, stačí vyplniť tento formulár: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/inkaso
  13. Dobrý deň, chcela by som si zriadiť inkasný spôsob platby elektronicky, bez toho, aby som musela navštíviť niektorú pobočku Slovak Telekom a.s. Dá sa to? Ďakujem a zostávam s pozdravom, Marta Guňovská.
  14. Ahoj @jan pucek, od 7.6.2019 je Sony Xperia 1 v našej ponuke troška oneskorene ale predsa @Ľuboš
  15. Ahoj @laco.habina, PID kód je identifikátor pre všetkých IČO zákazníkov. O preposlanie PID kódu je možné požiadať na bezplatnej infolinke 0800 123 456 / 0800 123 500 , mailom na office@telekom.sk, cez link: http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ , osobne v Telekom centre alebo poštou na adresu: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava . @Ľuboš
  16. Ahoj, zopar bodov ktore over Si pripojeny cez kabel alebo Wifi? Tento vysoky ping mas len vo fortnite alebo aj v inych hrach? Vyskusaj Mas na domacej sieti dalsie zariadenia/ludi ktori ti mozu zahlcovat linku? Ak mas windows 10 vypni "Peer to peer" updaty (NÁVOD TU *CLICK*) Spusti aj prikazovy riadok a zadaj tam prikaz ping www.six.sk -t A napis sem ake hodnoty dosahujes, popripade odfot. Viem ze v minulosti Fortnite mal problem so servermi (BTW neviem ako to je teraz ale pozri sa ci nemas nejaku lokalizaciu inu napr z EU na NA...)
  17. Yesterday
  18. Ahojte , nevie mi niekto povedať prečo mi Stream on zožral takmer polovicu mobilnych dát cez youtube aj ked je aktivovaný ?????????? A ze je to reklamamy , to mi nespominajte ani , vzdy ich hned zrusim ako sa daju
  19. Prosím vás o pomoc síce nemam nič moc internet 30/3 ale podla mojích odhadom mal by som mať aspon 30ms v hre. Ale ja mam 50-100. Prosím o pomoc dakujem
  20. Áno, ale len na predajni a zmluvu musí podpísať Tvoj zákonný zástupca, Ty sám môžeš zmluvu podpísať až po dovŕšení 18 rokov.
  21. Pekný deň, chcel som sa spýtať či je možné aby som si kúpil SIM kartu ak ešte nemám 18 rokov, ale som vlastníkom Občianského preukazu. (o pár mesiacov mám 17) Ďakujem za odpoveď, pekný zvyšok dňa
  22. Dal som si tú námahu a len pre Teba @pietro123som vyhľadal tému aj s odpoveďou od admina @Terka. Takže, ak chodíš tu na fórum len hejtovať, tak si nájdi inú zábavu, alebo choď na FB a tam hejtuj koľko chceš. Ak niekto drísta, tak jedine Ty. A akú priečku vediem?😱To sa pýtam len preto, že chcem vedieť, čo som vyhral.🤫
  23. Ak nechcete brat mobil a chcete sa znova zaviazat tak skuste vyjednat lepsiu cenu a mobil si mozete neskor kupit v hotovosti alebo na splatky inde.
  24. To je odpoveď hodná spamu ... alebo len chceš viesť priečku tak preto tu dristáš do vetra ?
  25. Ak predlžuješ zmluvu tak najskôr po 3 mesiacoch si môžeš zobrať aj mobil ak ho teraz nechceš, paušál Ti musí ostať v rovnakej výške, aspoň nedávno to tak platilo:-)
  26. Napíš radšej mailom na marketing@telekom.sk, nech to preveria, prípadne si pozbierajte podpisy a odovzdajte na predajni - tlačivo nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov - úplne dole Optik - súhlas k vybudovaniu vnútorných rozvodov - vlastníci
  27. Len za akych? 😂
  28. Za určitých podmienok si môžeš zobrať telefón po 6-tich mesiacoch.😉
  1. Nahrať ďalšie aktivity