Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Magio Internet vzduchom sa zriaduje tam kde je podla ich systemu dostatocny signal. Druha vec je ze aj v takom pripade sa zriaduje na skusku myslim az 1 mesiac dokedy sa da odstupit od zmluvy. Je to specialna vynimka, pri tomto type, inak je to len 14 dni. Cize ked vam to ide takto tak to treba zrusit pokial pokial sa este da. A po tretie DSL.sk nemera vobec presne. Treba merat cez www.speedtest.net
  3. Ten istý problém mám aj ja. Zákaznícka zóna to proste z nejakého dôvodu nepodporuje, ale tak keďže to je Telekom, tak myslím že do pár rokov to pôjde 😂
  4. Dnes
  5. Keď všetko vyskušas , hlavne odpojenie od siete a počkať cca 10sek. a nepôjde to, máš možnosť sa opýtať na svoj profil, či všetko beží ako má na linke technickej podpory 0800 123 777
  6. A skusil si nastavit aj na taku hodnotu ako mas PPPoE ?
  7. A pozri aj kable, ci nahodou niekde nie je povytiahnuty (niekedy zvykne byt na konektore RJ45/11 ulomena zapadka, kabel moze byt trocha povytiahnuty a problem je na svete).
  8. Nejaky navod vzdy pomoze a snaha sa ceni. Uz to je uctyhodne, ze si k tomu vobec sadol a napisal to so zamerom niekomu pomoct. Co sa tyka merania, tak meral by som to inak. Uz nado mnou tu niekto spominal, ze je potrebne ist na rychle servery, ktore su pripojene priamo na NIX a skusit stahovat nejake vacsie distro linuxu. Obrazy linuxov sa nachadzaju vacsinou na unverzitnych serveroch, alebo na serveroch velkych ISP. Tam sa na 100% presvedcis aka je tvoja realna rchlost (ako sa to prepocitava tu asi nebudem pisat, lebo je to jasne).
  9. Dík za tip bohužiaľ po búrke som musel asus vyhodiť nezvládol to teraz som kúpil TPLINK ARCHER VR2100 tu sú hodnoty dokonca mám aj menší ping takže spokojnosť. Ak by niekto chcel môžem doporučiť
  10. Dobrý deň, volania na pevnú a mobilnú sieť Telekom sú neobmedzené vždy, nie len počas víkendov a sviatkov po 19-tej hodine, a uplatňuje sa FUP - 1000 minút. Volania do ostatných mobilných sieti sa odpočítavajú z voľných minút.
  11. Chcel by som sa opýtať či volanie počas sviatkov/víkendov/"po 19:00 hodine" je zadarmo alebo či vôbec je niekedy zadarmo. (Mám Chytrí balík 100 min)
  12. Dobrý deň, volajte prosím zákaznícku linku 0800 123 456.
  13. skus ho na 10s vytiahnut z el. zasuvky a potom spustit
  14. Dobrý deň. Dnes mi nejde internet. Keď sa pripojím k wifi, píše mi že sieť wifi nemá prístup k internetu. Na ruteri nesvieti kontrolka internet. Prosím vedel by mi niekto poradiť čo s tým ?
  15. Dobrý deň, súrne potrebujem zablokovať SIM kartu na číslo 0910 776 052, nakoľko mi ukradli mobil. Alebo mi napíšte, kde mám zavolať.
  16. Pri WireGuard -e 1420 a pri PPPoE 1490....skúsil som dať 1412 a rýchlosť išla dolu na 238 kbs.....
  17. Lauren allowed one of her hands to hike her skirt up- her delicate fingers quickly found their way past her underwear, seeking her wetness. In short order, they began circling her **piip** with electric results. She began to rock her hips into her fingers, in time with the stranger's motions 4kpornindex.com With her other hand, Lauren stroked the stranger's shaft. Up and down in long smooth strokes. Indulging in the unique juxtaposition of incredible softness with incredible hardness. She flicked her tongue around the head and drew her lips up and down. She let her pace pick up as the man grew more and more eager hotmyfreecams. But she wanted more. She began to imagine this big, hard **piip** filling her **piip**. She imagined the man's powerful hips driving strong thrusts into her. Her hand began to twitch a little faster, and they both started to breathe just a little harder. Lauren looked up at the man's face. His eyes were squeezed shut, his face lifted upwards. He was starting to look a little flushed. Lauren guessed that she was starting to look a little flushed, too.

  18. Yesterday
  19. Určite problém nebude, keďže box pripájaš cez HDMI port, ktorý prenáša obraz. Čiže nie je ani reálne aby nejaký problém nastal.
  20. 1 - toto je verejné fórum, posťažovať sa môžeš ale nekomunikuješ tu s telekomom. nuŽ to že máte naprd signál tam kde ho máte nie je chyba pracovníčky. mohla na to upozorniť, ale keďže dostáva % z predaja, tak si to možno nechala pre seba aby predala. No riešil si to a pýtal si sa aké tam je pokrytie, aká bude rýchlosť na danej adrese? alebo si sa len rozhodol chcem toto, došiel si tam, ona spravila všetko ako si chcel a teraz sa na ňu sťažuješ, no pritom je to vlastne tvoja chyba? vieš, každá minca má dve strany. a ty si to vieš pozrieť predbežne na internete a na pobočke dozistiť.
  21. Dobry den , Chcel by som sa postazovat na pracovnicku v Puchove ktora na ponukla internet cez internet vzduchom , ponukla nam pocet dat ktory pri rychlosti aku skutocnosti mame neminieme ani za rok. Nieje tu vobec signal a pani sa nam dusovala ze tam signal bude . Su to ako ti smejdi co ponukaju tovar a nema to ziadnu hodnotu . Budeme platit 2 roky za nieco co vobec nejde
  22. Tak skus MTU 1412 (v defaulte bolo 1500, alebo 1420 ?)
  23. zavolaj na technicku podporu a informuj sa ci je v tvojej lokalite vypadok alebo je len na tvojej adrese
  24. dakujem ti velmi pekne
  25. Dobrý deň, mám problém s mojim účtom v Môj Telekom, kde mi nedokáže zobraziť moje produkty a služby (kolonka - Moje produkty a služby). Mám paušál T základ 11 a v telekom účte mi ukazuje že ide o nepodporovaný produkt. Daný problém som osobne riešil aj na pobočke, kde sa opakovane snažili problém odstrániť avšak neúspešne. Viete mi povedať bližšie info prípadne pomôcť s riešením problému ? Keďže je dosť nemoderné aby som kvôli každej zmene a rozšírení služieb pri mojom paušáli musel osobne chodiť na pobočku. Ďakujem za skorú odpoveď.
  26. Na pobočke mi predĺžili zmluvu (chytrý balík) a aktivovali bonus , a to migráciu na vyšší stupeň (TV Internet a pevná linka) a výsledok : žiadny bonus sa neobjavil akurád nefunkčná pevná linka. Nedovoláte sa nikam, ak napíšete, žiadna ozvena. Chýba mi tá pevná linka. Keby aspoň ponúkli nejakú náhradu, kým sa to zase dokáže sfunkčniť (napr. Easy kartu alebo inak). EšTEšte k tomu zavolajú. že ako som bol spokojný na pobočke. No na pobočke som bol spokojný, ale s Telekomom nie.
  27. Dobrý deň, Chcem sa spýtať mam optické pripojenie najvyšší balíček, router huawei prepnuty do bridge módu za ním router Edge router X na ktorom mi beží VPN pripojenie cez WireGuard (ide cez UDP port). Keď vypnem VPN rýchlosť dosahuje maxima, keď idem cez VPN tak sa stále drzi len na nieakych 1Mbits viac nie. U predchádzajúceho poskytovateľa nebol problém rovnaká rýchlosť aj cez VPN. Ma niekto skúsenosť s takouto kombináciou ? - kontaktoval som zákaznícke linky 456 aj 777 dokonca aj linka pôjdeteto u nich problém údajne nie je. - tipujem že bude potrebné správne nastaviť MTU..... Ďakujem
  28. Obaja, telekom nehlási ani plánované výpadky, takže nie. keď zavoláte na poruchovú linku 0800 123 777 a výpadky sú plánované malo by ich vymenovať ktoré lokality to sú. Ak tam nieste, riešte to tam.
  1. Nahrať ďalšie aktivity