Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Zdravím ak som si stredu objednal cez deň v e-shope prenos čísla plus zariadenie a pred večerom mi prišla SMS že ďakujeme za objednávku....bla bla pride mi to do piatku ako do dnes lebo od poslednej SMS mi nikto nevolal ani nenapísal a cez info linku mi povedali včera že do piatku určite
  3. Yesterday
  4. Dobrý den. Rada by som sa spýtala kde a či vôbec sa da aktivovať dátový balík 1000MB ?
  5. Zdravim. Nabuduce ked budete aktualizovat Magio Go appku, tak to urobte tak, aby sa uzivatel nemusel nanovo prihlasovat
  6. Pošlite číslo.
  7. Davam si aj sam odpoved appka po update funguje! vyskusane na philips android tv super
  8. Mily zakaznik, blizi sa koniec viazanosti na Vas mobilny pausal. Prejdite na novy pausal ANO este pred koncom Vasej viazanosti a vyberte si z nasej skvelej vianocnej ponuky na www.telekom.sk/vianoce . Vas Telekom -prečo posielajú takéto sms ky . Keď si vyberiem čo chcem k paušálu tak povedia že ok ale doplať cca 100 eur za predošlý telefon,lebo paušál ti končí 02/2020? To povedia zákazníkovy s paušálom xl po 20 rokoch platieb inkasom.
  9. Ak by bolo ešte možné môžem sa pridať ?
  10. Ďakujem za odpoveď. Ako im napíšem? Okrem paušálu mám v telekome Magio TV a Magio internet
  11. Všetko potrené nájdeš v linku tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/odkazova-sluzba
  12. Ako vlastník ANO XL si zaujímavý zákazník pre Telekom, skús napísať osobnú správu Terke alebo Ľubošovi, ktorí ti zrejme s týmto pomôžu.
  13. Prosím o rýchlu odpoveď, pretože ak by bola ponuka (mesačne 1,16€ a akontácia 4,16€ alebo výhodnejšie) tak to objednám ihneď cez web.
  14. vysvetlite mi ako funguje triedenie kanalov cez magio go ... cez web stranku tato funkcia nieje absolutne kdispozicii,, na mobile si vytriedim kanali dam uložit a do magio boxu ih uloži uplne inak nezmyselne čo to programuval studen zakladnej skoly alebo ako to mám chapať vyzitka telekomu nič čo funguvat má nefunguje
  15. vysvetlite mi ako funguje triedenie kanalov cez magio go ... cez web stranku tato funkcia nieje absolutne kdispozicii,, na mobile si vytriedim kanali dam uložit a do magio boxu ih uloži uplne inak nezmyselne čo to programuval studen zakladnej skoly alebo ako to mám chapať vyzitka telekomu nič čo funguvat má nefunguje
  16. Chcem sa spýtať ako ide aktivovať odkazovú schránku na Easy karte skúšal som zavolať na 12399 ale povedalo mi to že pre moje číslo neexistuje odkazová schránka. Za to sa platí?
  17. Dobrý deň, na tomto obrázku je vidieť, že telefóny k paušálu Áno XL sú za mesačný poplatok 1,16€ a s akontaciou 4,16€ ale keď kliknem na kúpiť - zrazu vyskočí ponuka s mesačným poplatkom 4,16€ a akontaciou 1,16€. Ktorá ponúka je teda pravdivá? Mám paušál Happy XL (Áno XL) a ponuka s 1,16€ je pre mňa dobrá tak by som aj v telekome naďalej zostal. Ale ak je ponuka s mesačným poplatkom 4,16€ tak sa mi ponuka nepáči a odídem ku konkurencii. Ďakujem za pomoc.
  18. Čo stým mám robiť nemôžem sa dovolať na čísla ktoré potrebujem. Stále dokola sieť je preťažená.
  19. Ahoj @subo81, hneď ako bude Magio GO box dostupný na našich stránkach budeme ťa informovať. Pekný deň Terka
  20. Tak potom zavolaj na poruchy 0800 123 777 nech Ti to preveria.
  21. Ahojte, od včera mám v mobile problém s mojimi datami. Mám voľných ešte 23 gb dat, som priamo v meste ukazuje mi 4g+ sieť a aj napriek tomu mi nacita jednu stránku pol roka a video ani neprehrám. Už som skúšal reštartovať telefón, aj dáta, zmeniť sieť ale nič nepomohlo. Máte niekto podobný problém prípadne nejaké riešenie?
  22. Ten istý problém. Xiaomi mi box s. Na mobile funguje bez problémov.
  23. Treba skusit cez aplikaciu Telekom v mobile tuknut na zoznam aktivnych balickov - Zimny balik dat. Ja tam dole vidim aj tlacidlo Deaktivovat balicek. Bohuzial neviem ci funguje, nechcem to skusat kedze to mam aktivovane a chcem si to nechat aktivovane.
  24. Bral na predajni aj paušál aj kartu. A dva dni šiel a už nejde nič ani sa nik nedovola
  25. Nechcem zakladať novú tému, nakoľko ide o obdobnú vec. V rámci výmeny ADSL/VDSL mi bol dodaný ZTE Speedport Entry, ktorý je jedným slovom ***. Nakoľko VOBB -> VoIP neseje v rámci ST a MágioTV idem zrušiť, nepotrebujem VDSL router od ST, mám vlastný. Dá sa realizovať táto možnosť bez toho, aby som mal nanútený ST router? V rámci dobudovania optiky viem, že to možné nebude, aj keď by tam stačilo obdobné čudo ako Huawei HG8310M.
  26. Bral si to na predajni, alebo Ti to doručil kuriér? V každom prípade by Ti to malo ísť, skús ešte reštart telefónu, ak nepomôže volaj na 0800 123 456 nech Ti overia stav objednávky.
  27. Mám pocit, že sa to nedá, balík sa Ti deaktivuje ak vyčerpáš dáta, ak ich neminieš tak sa koncom mesiaca zruší automaticky. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zimny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii
  1. Nahrať ďalšie aktivity