Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Yesterday
  3. Este raz dakujem vyskusal som to nastavit podla navodu a nastavil som priority pripojenia . Notebook na high a ostatne low 🤣 akurat som to dal naopak lebo v navode je upload na 40 ma byt na 4 a download zasa na 40 a nie na 4 . 🙃 Ak som to spravne pochopil tak ked bude zapnuty notebook a zaroven aj ostatny tak rychlost rotuer uprednosti pre notebook a ostatnym to moze lagovat lebo tok dat a rychlosti bude uprednostneny pre notebook. Takze vlastne zabrani ,,sekanie videohovoru” alebo hry a bude sa snazit urdzat ping aj rychlost . Odskusam a dam recenziu ale zatial to vyzera dobre 😌
  4. @cimbalko1 SpeedportEntry 2i nema QoS ktory by bol uzitocny. Zato Archer C60 ma super moznost. V prilozenom obrazku najdes postup a je to velmi intuitivne takze to zvladnes urcite. Avsak bude najlepsie ak v Speedporte nechas Magio tak ako je a vsetko ostatne pichnes do Archera vratane tvojho notebooku. Vsetky ostatne zariadenia by sa tiez mali pripajat na Archer aby to QoS malo ucinnost. Avsak co viem tak Magio dost zerie linku hlavne ak ma clovek VDSL cize aj to moze mat vplyv. Mozes skusit tak ze ked nikto nebude sledovat TV (popripade im rovno poodpajaj ethernet) spustis v prikazovom riadku prikaz ako ti pisal Edo a potom pozapinas obe telky a sleduj ci sa nieco meni. Postup: Prihlasis sa do routra Kliknes na Tab s nazvom "Advanced" Zo zoznamu vyberies "QoS" Odskrknes "Enable QoS" Nastavis si kapacitu tvojej linky, mozes podla profilu co ti ma telekom poskytovat alebo presnejsie tym ze odmeras na speedteste rychlost a napises to tam. Davaj pozor na jednotky Mbps a Kbps... Dolu popridavas do kazdej kolonky zariadenia podla priority High / Middle / Low (napr svoj PC das do High a vsetko ostatne rozdelis Middle / Low alebo rovno das do Low ) A das "Save"
  5. ved to ze nove telefony a zase nic moc take zaujimave, len masovky v strednom segmente. Clovek sa fakt tych P40 nedocka. A preco by som si mal davat bacha ze nemaju GMS?! Ved prave preto ten telefon chcem. Navyse Huawei sa celkom snazi a niektore sluzby sa daju uz teraz nahradit inymi, pripadne budu v blizkej dobe nahradene. Ale mne osobne tam vlastne okrem moznosti recenzovat priamo cez gmapy nic nechyba. ytb funguje aj cez web a az tak ho cez mobil nesledujem a zvysok google aplikacii rovnako. Coskoro to budu dva mesiace a telekom nijako neinformuje ci vobec zaradi do ponuky len obycajnou anketou na fore... Navyse je tu uz za dverami P30 Pro NE ktora by mohla byt aj pre telekom celkom zaujimava. a ma aj GMS ak by niekto chcel "novy" Huawei
  6. Ok, a význam tohto príspevku? Toto je verejné fórum. Píš na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo volaj 0800 123 777
  7. Dobrý deň, viete o tom že toto je fórum? Napríklad URL stránky je forum.telekom.sk, ešte to je aj v titule stránky. Takto ste len zverejnili Vaše osobné údaje verejnosti. Ak chcete kontaktovať zákaznícku podporu treba písať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  8. Dobrý deň, ako je možné, že Váš pracovník aj napriek upozorneniu nepozná právnu subjektivitu (resp. nahlasuje poistnú udalosť , ktorý v užívaní právnickej osoby) nahlási PU na súkromnú osobu čiže fyzickú osobu. Naša firma zaplatila za opravu telefónu prostredníctvom (banková karta) a neobdržali sme faktúru za predmetnú opravu telefónu s rozpisom prác, dostali sme faktúru, ktorá je medzi Vašou spoločnosťou a Vašim zmluvným opravcom a nikde na žiadnej faktúre nie je na spoločnosť 3+1 Business Company, s. r. o.. Napríklad potvrdenie o prijatí zariadenia na nezáručnú opravu je uvádzaný zákazník Kurier Remax, čo to je?Alibizmus, bordel vo Vašej spoločnosti!!! Telefón sme Vám dávali na opravu my ako firma 3+1 Business Company, s. r. o., naša spoločnosť nie je REMAX? Chceme adekvátne vysvetlenie predmetného stavu a faktúru za opravu s dátumom uhradenia za opravu na predajni. K predmetnej záležitosti Vám zasielame niekoľko príloh, s pozdravom konateľ Mgr. Ivan Brejcha - 3+1 Business Company, s. r. o. Kontakt: tel.: +421 948 777 307, e-mail.: brejcha.ivan@gmail.com PS: Naša spoločnosť 3+1 Business Company, s. r. o. je zmluvným partnerom Slovak Telekom, a. s. a nemá žiadny zmluvný vzťah s firmami uvádzanými na faktúrach, žiadosiach, sprievodkách a iných dokladoch. Dokument c. 2.pdf Dokument c.1.pdf Dokument c.3.pdf Faktura c. 1.pdf Faktura c. 2.pdf Faktura c. 3.pdf Doklad o zaplateni - oprava telefonu.pdf Hlasenie poistnej udalosti.pdf
  9. Motorola Edge+ by bola super
  10. Pripájam sa k záujmu o OnePlus 8 Pro 12+256GB modrej farby ☺️
  11. To čo sa píše vyššie a prečo seká video školenie tak netreba zabúdať, že dobrý dátový upload musí mať aj školiteľ. Sekať to seká na strane školiteľa, jeho PC nestíha alebo má zlý internet. U vás je rezerva až až dostačujúca.
  12. Najnovšie zmeny v portfóliu v tlačovej správe... https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/flash-news-piatkove-zelezo-novy-vyrobca-tcl-motorola-edge-novy-tablet-od-samsungu-2-novinky-od-xiaomi-a-rovno-ich-debut-v-magenta-1
  13. Ste si istá, že chcete tento telefón bez Google služieb? Treba si dávať pozor pri Huawei a Honor na limitaciu všetkých Google služieb. Telekom spúšťa novú obmenu telefónov a ja ako Xiaomista by som po veľa osobných skúsenostiach už inú značku ako Xiaomi nechcel. Viac tlačová správa https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/flash-news-piatkove-zelezo-novy-vyrobca-tcl-motorola-edge-novy-tablet-od-samsungu-2-novinky-od-xiaomi-a-rovno-ich-debut-v-magenta-1
  14. Dobrý deň, chcela by som sa informovať či dáte do predaja aj Huawei P40 PRO a kedy? Ďakujem za odpoved
  15. Minulý týždeň
  16. Dobrý deň, zatiaľ nie. Do budúcnosti sa to ale nevylučuje, preto posielam podnet na zlepšenie pokrytia v lokalite.
  17. Ako šľak by Vás už trafil to mi má ako každú hodinu internet vypadávať. Za deň aspoň 20x skurvenci. Raz nešiel internet mesiac a tí vaši odborníci na telefóne **piip** vedia robiť.
  18. Dobrý deň chcem sa spýtať či nechystáte rozšíriť optický internet do časti okresu Prešov konkrétne do obce HERMANOVCE dakujem.
  19. Dobrý deň, pre objednávku paušálu s telefónom nie je potrebné byť prihlásený na portáli Môj Telekom, stačí zadať objednávku cez e-shop.
  20. nedá sa mi prihlásiť do portálu Moj telefon a chcem objednať na paušál telefon Samsung A71
  21. Dobry den ... Xperia 1 II KEDY?... Dakujem..
  22. Zdravim router mam Archer C60 a pripojeny je samozrejme do SpeedportEntry 2i V speedporte mam pichnuty aj lan kabel priamo do notebooku a dva porty su obsadene pre magiobox . Router Archer som kupoval kvoli lepsiemu signalu v dome a 5g sieti Cize ak som spravne pochopil tak nastavenie toku rychlosti pre rozne zariadenia a nastavit to tak aby cez lan kabel do notebooku islo prioritne pripojenie a najrychlejsie ? Zariadenia ktore su napojene cez wifi cize Archer 6 Iphonov / na dvoch v podstate fungujeme na vlastnych datach / Xbox one / sporadicky asi raz za polroka / Imac Asus notebook pouzival som Appletv ale tu som odpojil a Smart tv nemam cez kabel Speedport Hp notebook / priorita 😁 / 2 x magio box Poznamka k Archeru mam este wifi rozsirovac ktory je na prizemi aby bol signal aj na prizemi Dakujem za kazdu radu 🙂
  23. Predpokladajme ze sa jedna o VDSL XL 90/9. Hranicne rychlosti resp. poruchove rychlosti su pod 40/4 Mbps. Co znamena ze je to velmi na hrane ale kludne mozete zavolat na technicku podporu 0800 123 777. Dalsia vec, rychlost internetu je jedna vec a vykon PC je druha vec. Tak ako napisal @Edo rychlost vaseho pripojenia je uplne postacujuca pre sledovanie 4K videa a aj prenos video konferencie naraz. Cize ak mate starsi PC, slaby vykon tak dokaze sekat vsetko bezohladu na to aku rychlost internetu mate.
  24. Clovek dokaze spravit dost vela aj sam. Ak je teda tvoja linka v poriadku a ping ti skace z dovodu inych uzivatelov / zariadeni / SW v tvojej domacej sieti tak to vies obmedzit bud natvrdo pomocou Traffic shape alebo nastavit priority a rychlost pre rozne zariadenia / sluzby pomocou QoS. Na to ale treba router ktory tieto funkcie ma. Napis sem presny typ routra a posuniem ti nejaky navod
  25. Ako som napisal, keď mi neviete pomôcť s tým , že opakujem " prečo posielate tak neskoro papierové faktúry, keď obdobie mám od15. mesiaca - do 14 dňa v mesiaci a je dnes 27.5.2020 a faktúru stále nemám od Vás doručenu? A dátum splatnosti je 30.4..2020 ??? A to je pravidelne každý mesiac. " Tak prečo na mňa reagujete takýmto povýšeneckým tónom , a zamýšľate sa nad tým čo je pre mňa ekonomicky vyhodnejšie a praktickejšie . Opakujem, pre mňa je to EKONOMICKY VÝHODNEJŠIE A PRAKTICKEJŠIE ( a to práve preto , že som to mal práve tak ako mi to tu tak vehementne radite zriadené a keď som si to spočítal a prehodnotil vrátil som sa k papierovej faktúre). Bodka. A vôbec to nebol môj primárny účel to tu vysvetľovať. Mám zmluvu postavenú na tom . že mi bude papierová faktúra posielaná. To je celé. Zmluvu mám tak postavenú. Zaráža ma práve to, že mi je posielaná tak neskoro tesne pred splatnosťou danej faktúry . TO SOM SA PÝTAL TU NA TOMTO FÓRE, to bol môj primárny dotaz. Nič iné, som tu nemal v úmysle rozoberať. A ani nebudem . A keď mi neviete nikto daný problém objasniť, tak radšej nič nanapišem. To je celé. Ačo sa týka akože nejakého tónu komunikácie, nikomu som nič nenapisal so zvýšeným tónom, pišem uplne v kľude, asertívne a slušne. Bol by som zdržanlivejší v hodnotení ľudí keď ho nevidíte. Pre mňa je výsledok , že ani zamestanec telekomu mi nevie dať uspokojivú odpoveď, čiže nemá firma záujem riešiť problémy ich zákaznikov. Presne podľa hesla náš zákazník náš pán. Ďakujem pekne.
  26. Dobry den, Mne neberie cislo adresata, dojd emi aj sms s kodom a potom mi vyhodi ze to je nespravne. Viackrat som to to skusal ale stale bez uspechu
  27. 29ms je uplny normal. Na DSL som maval standardne medzi 25-30ms. Na 100ms to moze vyskocit ked sa na internete nieco robi. Merat sa musi len vtedy ked nikto na internete nic nepozera, nestahuje. Lepsie sa to ale mera cez konzolu. Cez Start vo Windowse - napisat cmd - enter - napisat ping www.six.sk -t a enter Bude sa testovat neustale ping na server, pokial tam nie su vyrazne odchylky od 30ms ked na internete nikto nie je tak je vsetko v poriadku a viac sa to vylepsit neda.
  28. Testoval som to na speedtest ale pokial to neviem ja odstranit u mna doma musim len dufam ze casom sa to vyriesi chapem ze teraz je vela ludi doma a siete su vytazene deti daju netu zabrat a to nielen ze sa hraju ale aj maju online hodiny 🤣 Ja som chcel len stabilne a kvalitne pripojenie od Telekomu s rychlostou aku by mal mat balik ktory platim ciastocne som to dosiahol ale troch dnoch stazovania sa 🥴. Dakujem za informacie dufam ze sa coskoro dockam optiky 😁
  1. Nahrať ďalšie aktivity