Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Yesterday
  3. Zdravim. Pre ochranu zivotneho prostredia v ramci minimalizacie odpadkov a ich recyklacie sa snazim predovsetkym triedit odpad doma co najvacsmi. Aj pri prechadzke so psom sem tam pozberam nejake tie plasty pripadne plechovky, ktore sa obcas povaluju po travnikoch. Ak je treba upozornim spoluobcanov na kos, ak ho nahodou nebolo vidno :). Nezvyknem kupovat PET balenia napojov - vyuzivam vyrobnik na sodu a teda kos na plasty byva vyrazne prazdnejsi. Takisto vyradujeme a reycklujeme starsie spotrebice i chladnicky. Co sa mobility tyka, vyuzivam najcastejsie vlakovu dopravu, po meste jazdim kolobezkou a bicyklom - ak je na to aj vhodne pocasie - teda auto skor zriedka - vynimkou su vacsie nakupy. Tasky kupujem zriedkakedy. Nakup si nakladam do krabic z vylozeneho tovaru a inak nosim Ruksak. Som toho nazoru, ze coraz viac ludi to uz robi podobne pripadne mozno este nieco navyse. Polozky, ako triedenie a redukcia prebytocnych obalov su zaklady, ktore sa daju splnat bez namahy a verim, ze to bude len lepsie a lepsie. S pozdravom Miška
  4. Triedenie odpadu, zber papiera, používam látkové tašky, na záhrade kompostujem, nepoužívam spraye, využívam MHD, vlaky.
  5. Doteraz to bolo cca 3 mesiace vopred, skús im napísať cez stránku www.telekom.sk na chat, overia Ti to aj tam.
  6. Zavolaj na linku 0800 126 456, overia Ti či to bolo spracované.
  7. Pošli doklad o úhrade mailom na adresu office@telekom.sk, uveď tam aj svoje identifikačné údaje.
  8. Ahojte. Rýchlo v skratke,v máji ( 2020 ) mi končí viazanosť,viete mi napísať, kedy sa dá paušál predĺžiť spolu s mobilným telefónom ? Dva dni volám na zákaznícku linku ale môj osobný poradca je vraj stále " zaneprázdnený " Ďakujem za odpoveď
  9. v tom ano m? klikni na to, uvidis zostavajuce data..
  10. Dobrý deň , na Môj Telekom som si zadala pre týždňom nech mi chodia faktúry mailom ale neprišiel mi o tom žiadny potvrdzovací mail , ani nemám čakať ? Či sa niečo pokašlalo ? ... mimochodom som zadala priateľovú mailovú adresu ale nikde nie je napísané že musí byť moja . Ďakujem za odpovede ...
  11. Nepoužívam igelitové tašky a mikroténové sáčky, Chodievam pešo prípadne MHD alebo vlakom, Na upratovanie vrátane umývania riadu používam eko produkty ktoré nezaťažujú životné prostredie. Nepoužívam žiadne osviežovače vzduchu, aj sviečky veľmi obmedzene - uprednostňujem prirodné esenciálne oleje.
  12. Dobrý deň, uhradil som faktúru so zlým variabilným symbolom, kde to mám riešiť. Ďakujem.
  13. Napíš si podnet mailom na office@telekom.sk, preveria Ti to.
  14. Skús si ho sám vygenerovať cez tento link: https://www.telekom.sk/id-kod
  15. Keby bol aspon ten ich tv box dostupny, ale aj to je vypredane uz dva roky pomaly 🙄
  16. Odpoveď sa nachádza v staršej diskusii
  17. K pevným službám sa vydáva PIN kod, ktorý mal po uzatvorení zmluvy prísť v obálke na vašu adresu. PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s Hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.: aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb získať informácie o svojich faktúrach a platbách Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov: osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
  18. Minulý týždeň
  19. Problem vypnut zvonenie? Som tiez robil nocne vypinal som zvonenie alebo flight mode. Mna vytocila minule banka volam im a daco vybavujem a do 10 min vola nazad automat ze ci som bol spokojny a nemohol som to zdvyhnut tak som nevedel ze ci nie je daky problem.
  20. Bolo by fajn keby aj niekto kompetentý reagoval... hlavná vec je, že ak vy (t.j. Telekom) niečo chcete viete otravovať SMS správami ako aj telefonátmi pokojne aj 2x do dňa, ale akonáhle niečo nefunguje a používateĺ sa na Vás obráti tak je ticho.
  21. Dobrý deň podľa faktúry č.8242988904 mám doplatiť rozdiel v cene za internet od 06.05.2019 do 30.9.2019 sumu 20,177 eur bez DPH žiadam vysvetlenie. na vašej pobočke v Rožňave mi nevedia vysvetliť z akého dôvodu sa zmenila fakturácia.Ani na zákazníckej linke 0800123500 som nedostal odpoveď
  22. ako zistím svoj ID kod je mam z telekomu len pevný internet ? mobilne čislo mam z O2 čiže puk sim karty mi nepomôže
  23. My máme doma 80/8 VDSL ale už od mája ide velmy slabo. https://www.speedtest.net/my-result/d/09f096fd-50d4-4a25-bcaf-eac9dbcc7e54 + blokovali aj porty.
  24. Mám VDSL XL a tento profil mám už pekne dlho, snáď už od zrýchlovania kedy dávali 50/5 na 80/8.
  25. zaslite mi cislo, pridam vas do mojej skupiny
  26. Triedim odpad, vyuzivam bicykel, alebo chodim pesi mamiesto autom, v lese ak najdem odpad, zoberiem ho so sebou.
  1. Nahrať ďalšie aktivity