Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ak by sa dalo, chcel by som túto otázku presmerovať na technickú podporu. Nedostal som zatiaľ žiadnu odpoveď a port forwarding na ONT očividne nefunguje tak ako je užívateľovi sprístupnený. Vopred ďakujem
  3. mozes zadat podnet na stranke telekomu pod mapou-pokrytia a pomozes tomu, ked zajdes na OU
  4. Dnes
  5. Dobrý deň, Som Váš doteraz spokojný zákazník (0911793859) Skončila mi viazanosť robil som si prieskum a skoro všetci operátori mi ponukli omnoho vyhodnejšiu ponuku oproti Vám a to som Váš zákazník. Preto to skúšam aj touto fornou na zákazníckom centre mi dostatočne nevyhoveli . Paušal ktorý, by som potreboval je - neobmedzene volania -neobmedzene sms -a internet min.40GB bez telefonu,potešili by nejaké smart hodinky za priateľnu cenu za ponuky Veľmi pekne ďakujem s pozdravom Koľvek
  6. Ahoj @richard.novansky, volania na čísla začínajúce 0850 sú ako hovor do sprístupnených pevných sietí, hovory sú zahrnuté do voľných minút - https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-mobilnej-siete/ - Cenník pre poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť B - strana 31. Pekný deň Terka
  7. Ahoj @Nicole1803, odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. Doplňam, do mailu je potrebné uviesť kód adresáta a priložiť screen dokladu o úhrade. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  8. Ak si bral paušál bez telefónu, tak o telefón môžeš požiadať až o 6 mesiacov, ak sa to medzitým nezmenilo.
  9. Ahojte, Aktuálne na Huawei P30 prebieha limitovaná akcia a preto sú na ňu väčšie zľavy a podstatne nižšie ceny ako na iné telefóny. Terka
  10. Ping je normalny na VDSL moze sa stat ze ma niekto mensi ak jeho vetva neni vytazena. Este si mozes pustit pingtest s prikazom. Ping www.six.sk -t Ping www.google.sk -t Skus jednu z toho a uvidis aspon ci ti nejak neskace
  11. Yesterday
  12. Ahoj, vieš prosím nejaky konkrétny dátum realizácie Ďakujem
  13. Podarilo sa niekomu rozbehať oba STB? Taktiež mám Asus AC52U, šlape len jeden STB s vyššie uvedenými parametrami, druhý sa snaží pripojiť ale stále zlyhá pri "ziskavaní IP adresy". Pritom oba STB som nastavil rovnako (jeden na port 3, druhý na Port 4). Na technickej podpore mi povedali, že nastavenia oboch by mali byť totožné, no nefunguje to.
  14. Chcem sa spýtať keď, že som prešiel s Heepy XL na paušál ano L či sú aj pri Ano paušaly volania na 0850 zahrnuté do voľných minút ako to bolo pri Heepy paušáloch
  15. Urob si aj screen platby a odošli to tiež.
  16. @Nicole1803, určite áno.😉
  17. Mám iba 2 magio boxy.Pripojený som cez VDSL technológiu.
  18. A mám tam dať ten nový čo je na aktualnej faktúre však?
  19. Zavolaj na 0800 123 456, alebo napíš na chat na stránke Telekom.sk, alebo FB chat, či Ti ten telefón vôbec dajú. Telefón si mal riešiť hneď pri podpise zmluvy. Čo sa týka ceny, tak si si odpovedal sám - 299€ na predajni + 14€ mesačne (24 mesiacov).
  20. Tiež by ma zaujímala dotačná politika Telekomu. Stačí pozrieť Samsung galaxy s10 vs Huawei p30 pro 128GB. Cena v hotovosti rovnaká, ale k paušálu už výrazný rozdiel.
  21. V O2 to tak funguje, ale v Telekome nie.
  22. Napíš mail na pohladavky@telekom.sk aj s variabilným symbolom, ktorý si zadala pri platbe. Telekom peniaze dostal, ale systém platbu nespáruje, nakoľko si dala zlý var. symbol.
  23. Tak asi moc sa to neplatí ja som myslel že či by nestačilo zaplatit zmluvnu pokutu za mobil a zobrat si iný telefon lebo viem že v o2 takáto možnost je
  24. @starec_2377, dá sa to, ale okrem zmluvnej pokuty za telefón, zaplatíš aj zmluvnú pokutu za paušál. Takže si dobre rozmysli, či sa Ti to oplatí. Výšku zmluvnej pokuty zistíš na 0800 123 456, chat, alebo napíš mail na marketing@telekom.sk
  25. Dobrý deň mam paušal Ano M už viac ako 10 mesiacov a chcel by som sa spytat či sa dá v telekome zaplatit predčasne zmluvnu pokutu za telefon a nasledne si zobrat iný mobil kedže viem že v o2 sa to dá nevadilo by mi keby sa mi tým predlžila viazanost
  26. Toto uz ani neriesim. To je bezna vec dlhodobo....a telekomu to nevadi....
  27. IT group v Telekome je velmi slaba. Web ani mobile apka casto nefunguju, ovladanie nie je jednoduche, intuitivne. Usef friendly filozofia je v tekekome neznamy pojem. Nechapem, hovorim tu o telekome preboha....
  1. Nahrať ďalšie aktivity