Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. skús si skontrolovať kredit, vytočiť ako hovor *121#
  3. Dnes
  4. Zdravim, je realna moznost zaradit do Magio GO CT art? Ked tam su ostatne stanice CT, bolo by fajn, keby sa pridal aj Art. Vdaka
  5. Prihlás sa z tým číslo, čo má byť členom skupiny cez https://www.telekom.sk/magenta1-skupina/ a uvidíš, v akej je skupine
  6. Ak 'evidentne' tak evidentne je cislo v inej skupine... Ak sa skusi prihlasit ten nadejny clen tak co vidi? Moznost pridat sa do skupiny?
  7. Tak potom už len zavolať, alebo napísať na chat nech to číslo preveria. Niekde je chyba, evidentne na ich strane.
  8. Dobrý deň prišla mi sms že si mám do 18.4. dobiť kredit cez apku a dostanem 50percent za darmo - dobila som doteraz mi navyše nič neprislo
  9. Dobrý deň prišla mi sms že si mám do 18.4. dobiť kredit cez apku a dostanem 50percent za darmo - dobila som doteraz mi navyše nič neprislo
  10. Dávam úplne nového so zmlovou a píše tam že už je inej a pritom nie je
  11. To viem ale dával som člena čo nieje v žiadnej a píše to samé stále
  12. Zavolaj na technickú podporu 0800 123 777.
  13. Jeden člen nemôže byť súčasne v dvoch skupinách magenty. Musí z tej pôvodnej odísť a následne si ho môžeš pridať do svojej skupiny.
  14. Identifikácia TV je práve to TVID. Skús zavolať na technickú podporu 0800 123 777, možno to ešte u nich nemáš aktívne.
  15. Dobrý čo sa deje s pripojením? Je problém u mňa alebo u Vás? (Devínska Nová Ves ul.P.Horova).Je totiž strašne nízka rýchlosť a predchvílou to nešlo vôbec Mám najvačší paušál Internet XL Ďakujem za odpoveď,s pozdravom Bíro
  16. neda sa prihlasit clena do magenty stale vypisuje Zmluva je už členom inej skupiny. co stym hm
  17. Dobrý deň, Nedarí sa mi aktivovať Smart kartu na Magio - Stale mi vypisuje vašaSmart karta nie je aktívna. Pri pokusoch aktivovať ju mi stále príde odpoveď "Chybný parameter TVID"aj cez SMS aj cezinternet(http://www2.telekom.sk/Default.aspx?CatID=2896) Na zmluve žiadne TVID nie je iba "Identifikácia TV" to mi nechce zobraťa v emaily mám len Číslo objednávky ktoré to tiež neberie.
  18. To som urobila aj tak nefunguje
  19. Skus zavolat na 0800 123 777 tam ti to overia a zistia aky je problem
  20. Yesterday
  21. Presne tak.
  22. Takže vlastne mi už na všetkých 3 faktúrach bude pridelené len jedno čislo adresata a ak sa nemýlim tak aj v aplikacii bude možnost uhradenia spoločne nebudu tam teda tie 3 čisla adresata ??
  23. Dobrý deň, mám už dlhšiu dobu problém s vypadávanim internetu na všetkých zariadeniach doma, či je to smart TV, stolný počítač napojený cez bezdrôtový wifi adapter, notebook alebo herná konzola. Internet mi na všetkých zariadeniach padá nezávisle od pripojených zariadení, môžu byť pripojené všetky zariadenia alebo ani jedno a internet aj tak padne. Počítač hlási "žiadny prístup na internet" a spolu s tým "predvolená brána nie je k dispozícii". Mám starší router TP-LINK Archer C2 AC750 a MAGIO INTERNET L. Môže byť chyba v zariadeniach alebo v zlom nastavení routra? Ďakujem za odpoveď.
  24. Treba na konci textu odsuhlasit ich aktualizaciu.
  25. Keď si požiadal o zlúčenie faktúr a bude to všetko na jednej faktúre, tak logicky to zaplatíš naraz, všetko spolu.
  1. Nahrať ďalšie aktivity