Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Dobrý deň nedávno som si preniesol číslo k vám a vybral som si paušál Ano M data ktore platim 20€ mesacne. A rozmyslam ze by som si chcel este k tomu vybrat telefon Samsung galaxy s9. Tak sa chcem spytat ze kolko by ma to vyslo mesacne na splatky, na kolko mesiacov a ci sa este plati niaka ciastka. Pozeral som na internete ze tam je 299€ nakup na predajni +14€mesacne.
  4. Čítal si postup..Operátori z bývalého triopolu majú retenčné oddelenie,kde sa snažia ponúknuť výhodnejšie ceny za služby,ak chce odísť od nich zákazníky. Keď si pre nich zaujímavý,tak zvyčajne kontaktujú zákazníka..
  5. na stranke maju Samsung Galaxy Watch 42mm , nemaju Samsung Galaxy Watch 46mm ale mozes kliknut na MÁM ZÁUJEM
  6. ak mas moznost zajdi do predajne vo väcsom meste, skor natrafis na niekoho sikovnejsieho. Idealne v nejakom obchodnom centre.
  7. Tak potom klamú zákazníkov , nakoľko mi slečna operátorka povedala že retenčné odd zrušili ...
  8. Áno existuje retenčné oddelenie Telekomu...
  9. ak mas obsadene vsetky streamy tak je to jasne napisane. Ak nie tak potom to je problem
  10. asi dostali za huawei lepsiu cenu ako za S9, hoci je rok stary
  11. nejde ti wifi alebo net ? ak wifi tak prihlasovacky najdes na spodnet strane
  12. VoLTE zatiaľ nie je dostupné pre zákazníkov s predplatenou službu (Easy). Dôvodom môže byť tiež nepodporovaný telefón, alebo neaktuálny softvér. Robíme všetko pre to, aby sme službu VoLTE sprístupnili všetkým zákazníkom bez obmedzení. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-1
  13. Treba čítať moju otázku ja som sa pýtal na existenciu retenčného oddelenia , nakoľko mi bolo operátorom oznámené že už neexistuje . A pýtal som sa či o tom niekto počul ...
  14. Pre výpis hovorov musíš mať aktívnu Dohodu o elektronickej komunikácii, podpíšeš ju buď osobne na predajni, alebo si ju môžeš objedať cez link:https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia#online-form. Ak ju máš podpísanú tak výpis nájdeš v záložke Faktúry a podrobné výpisy po dodatočnom overení sms, alebo mailom.
  15. Skús pozrieť tu: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/manualy-pre-sluzbu-magio-sat, alebo https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/magioboxy-satelit
  16. Reklamuj ho, zajdi na predajnu a tam ti vymenia rovno kus za kus, je mozne ze si dostal chybny kus.
  17. Som prihlásená a neviem získať výpis hovorov na číslo 0904593013
  18. Dobry den, doma mam novy stb Magio Sat Box KAON KST B2046 PVR (s HDD) s nim mi prisiel univerzalny ovladac philips ktory so stb nefunguje. Skusal som vsetky 4 kanaly pre stb. Obladac funguje s TV nie vsak s STB. Skusal som aj reset. Za rady dakujem.
  19. Pošli svoju požiadavku mailom na adresu pohladavky@telekom.sk
  20. Vyssie nad tebou je uz odpoved, nabuduce zbytocnepis do tem ktore su vyriesene, zistis to aj tym ze su oznacene ako vyriesene a to vidis pri nich zelenu fajku.
  21. V pripade ze si ziadal preplatok poslat na tvoj ucet zostava ti cakat a sam uvidis na svojom ucte kedy prisli peniaze, pripadne ak nic si nerobil tak ti to zobladnia vo fakture za dalsie obdobie. Zaroven tu sa komunikuje prismo na fore pripadne cez sukromne spravy, ziadat o to aby ti odpisali na e-mail to nema zmysel a necakaj ze sa tak stane.
  22. dobri den moje cislo adresata je 1047229901 a chcel by som sa spitat ci ste uz zaslali peplatok 22.81 euro spet na moj ucet SK2209000000000490951430 dakujem za skoru odpoved pan.malina odpovedajte e-mailom smalina@azet.sk
  23. Treba čítať staršie príspevky,ako postupovať pri vybavovaní výhodnejších podmienok za paušál. Ináč retenčné oddelenie ťa bude kontaktovať,len z podnetu zákazníckej linky,ale z podnetu Telekom chatu na Facebooku. Retenčnú ponuku treba vybavovať ozaj krátko pred skončením viazanosti. Ináč odporúčam prečítať staršie príspevky o tejto téme.
  24. Vraj bolo zrušené , stretol sa s tým niekto ?
  25. Vypada to ze mas dosiahnuty max limit dostupnych streamov. Kolko mas doma boxov? Na akej technologii si pripojeny? Optika/VDSL/ADSL ?
  26. Zatial neplanuju a v buducnosti nevylucuju. Bohuzial alebo nastastie takto je nastaveny sposob komunikacie zo strany telekomu. Nic ti neslubuju kym to nie je na 100%. Takze tu ani necakaj odpoved, kym to nebude oficialne.
  27. Viem ze fortnite maval pretazene servre ale zase to bolo v zaciatkoch. Kazdopadne nemal by si taky ping aj na speedteste... otvor prikazovy riadok a napis prikaz: traceroute www.google.sk Posli sem screenshot... No ako si ja pamatam pri zvysovani rychlosti v telekome sa mi tiez zvysil ping. Je to normalne... ako tu napisal @Tataracik
  1. Nahrať ďalšie aktivity