Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Ja som skusal cez hot spot v mobile tak smart tv na youtube a netflixe tahala data v ramci streamon aj pc cez prehliadac youtube isli zo streamon treba skusit ale oficialne je podporovany streamon len cez aplikaciu v mobile
  4. Zdravím, máme balík internetu magio L což je nejakých 60/6 mno lenže môj internet ide na maximálne 10Mb/s tak som im napísal a tam mi bolo povedané, že máme balík ADSL L (8/1) lenže keď pozriem nastavenia v rútri, píše sa tam hodnota 14 000kb/s (1,75MB/s +-) a dosiahnuteľná rýchlosť niečo cez 2,2MB/s tak ako je možné, že aj tak sťahujem viac ako 8mb/s a prípadne či je to normálne ďakujem.
  5. Zdravím, je možné niekde korektne skontrolovať spotrebu dát pri používaní služby streamon? (či skutočne neberie dáta z balíka - po tom ako písalo viac ľudí na fóre). Aktuálne používam firemný MT professional s aktívnym streamon. Aplikácia telekom pre ios je v tomto mobilnom programe nepoužiteľná, nakoľko nezobrazuje žiadne aktívne balíky, iba súhrnné čerpanie dat. Skúsil som m.telekom.sk/datanavyse. Tak sa už ukazuje balík a spotrebu, ale nakoľko to funguje neviem, pretože pri používaní Apple Music mi pekne rastie spotreba dat aj tu. Apple music nemá reklamu aby to spotrebovalo data mimo. (Počúval som play listy a žánrové rádio stanice). Vypol som v telefóne všetky dáta pre aplikácie a o hodnotu v music aplikácii stupnu aj data v datanavyse. Aká je teda realita? Berie Apple Music aplikácia data alebo nie?
  6. Yesterday
  7. To snad nie.Ak to urobia,tak rusim cele magio a prechadzam na online
  8. uz to vidim ze Markiza zatlaci a Telekom sklapne usi,.. tak ako to bolo s ceskymi programami... a zablokuje nam pretacanie v archive.. https://medialne.etrend.sk/televizia/koniec-pretacania-reklam-markiza-vidi-nove-zarobky-zatlaci-na-operatorov.html
  9. Dobry den, otazka pre technicke oddelenie bude moznost, aby nemecke programy bolo mozne prepnut na originalnu jazykovu stopu? cesky dabing je velmi otravny. Hlavne program auto motor sport Dakujem.
  10. ak mas vypadok tak volaj na technicku podporu tu na fore to nikto nepovie
  11. pockaj do konca viazanosti a ukonci zmluvu ak sa situacia zmeni zriadis sluzbu znova
  12. Chcem sa opýtať, ak mám aktivovaný StreamON ku SIM v mobile, tak aj na zdieľanej dátovej karte je aktivovaný zároveň? Ak táto zdieľaná dátova karta je vložená vo WiFi routeri a cez Wifi signál mám na neho pripojenú Android telku, v ktorej spúšťam Antik GO, budú čerpané dáta z v rámci Stream ON? (nerád by som si vyčerpal predplatené dáta z paušálu v hneď prvý deň )
  13. Ak ide o Petrzalku tak info aj tu: https://zive.aktuality.sk/clanok/141425/telekom-ma-vypadok-sluzieb-v-petrzalke-kvoli-poziaru/
  14. Zdravím, bude v blízkej dobre do ponuky zaradený aj mobilný telefón Samsun A70 ? Veľmi slušný telefón vyššej strednej triedy. Ďakujem za informáciu
  15. Dobrý deň prosím vás chcem sa opýtať kedy pôjde magio internet odvčera od 14.00 nejde. Ďakujem Janicova
  16. No asi ma problem cela Petrzalka. Vcera nam tvrdili, ze je to IT problem a pracuju na tom .a dneska pisete,ze iba zacinaju.Aj mail som pisala, ale ani zvuk ani obraz. Som zvedava kedy to spojazdnia. A ako vykompenzuju...
  17. Na Bradáčovej ulici tiež od včera nič, ani TV ani net, žiadna sms, žiadne info, kompetentný na to s prepáčením s**ú...hlavne že idú peniažky, dnes idem do Telekomu sa popýtať čo s tým spravia, nebudem im platiť za niečo čo mi nejde!!!!
  18. Nefunguje ani TV, kedze ide tiez cez optiku
  19. Kto vie poradiť ako sa mam dopátrať k mailu dakemu kto by mi vedel odpovedat pisomne ohladom reklamacie kvality signalu ????????????? Uz niekolko dni ocakavam SMS od operatora a zatial ni c!!!!
  20. Podľa všetkého musíš to zaplatiť,ale máš možnosť podať to na reklamáciu. Oni to prešetria. Pokiaľ skutočne bola faktúra neopodstatnené vysoká získaš dobropis k ďalšej faktúre..
  21. Mne okrem netu nejde ani telka.Vám zvyšok ide normálne ?
  22. ja som prave hovoril s operatorkou. vcera malo niekde v petrzalke horiet, kde v sachte zhorelo aj telekom zariadenie/optika. uhasene to malo byt vecer, no hasici neumoznili vstup technikom. momentalne videla k tejto udalosti v systeme len jednu poznamku a to, ze sa na tom zacne robit dnes rano. nevedela ale povedat, ci sa uz zacalo a kedy to zhruba bude opravene. poprosil som ju, ci by nemohli dat nejake info na web alebo fb telekomu, kde by priebezne akutalizovali stav opravy. slubila, ze bude kontaktovat komunikacne oddelenie. tak dufajme, ze nam daju viacej info.
  23. ani nam to neide od vcera, Romanova ulica.
  24. Zavolaj na zákaznícku linku tel.: 0800123456 a odpíš im svoj problém. Určite sa nájde nejaké riešenie tohto problému.
  25. Tu takú informáciu nezískaš, zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš na chat https://www.telekom.sk dole vpravo zelená ikona.
  26. Chcem sa opýtať, ak mám aktivovaný StreamON ku SIM v mobile, tak aj na zdieľanej dátovej karte je aktivovaný zároveň? Ak táto zdieľaná dátova karta je v WiFi routeri a cez Wifi signál mám na neho pripojenú Android telku, v ktorej spúšťam Antik GO, budú čerpané dáta z v rámci Stream ON? (nerád by som si vyčerpal dáta 3GB z paušálu v hneď prvý deň )
  27. Ahojte, tak sa pripájam aj ja - od včera mi v Petržalke nefunguje internet/TV na optike. Skvelé že o tom nikto nikde neinformuje.
  1. Nahrať ďalšie aktivity