Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ak nechcete brat mobil a chcete sa znova zaviazat tak skuste vyjednat lepsiu cenu a mobil si mozete neskor kupit v hotovosti alebo na splatky inde.
  3. To je odpoveď hodná spamu ... alebo len chceš viesť priečku tak preto tu dristáš do vetra ?
  4. Dnes
  5. Ak predlžuješ zmluvu tak najskôr po 3 mesiacoch si môžeš zobrať aj mobil ak ho teraz nechceš, paušál Ti musí ostať v rovnakej výške, aspoň nedávno to tak platilo:-)
  6. Napíš radšej mailom na marketing@telekom.sk, nech to preveria, prípadne si pozbierajte podpisy a odovzdajte na predajni - tlačivo nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov - úplne dole Optik - súhlas k vybudovaniu vnútorných rozvodov - vlastníci
  7. Len za akych? 😂
  8. Za určitých podmienok si môžeš zobrať telefón po 6-tich mesiacoch.😉
  9. Dobry den, prosim vas chcem sa Vas spytat, teraz mi konci pausal, chcem si predlzit zmluvu, otazka znie ak si nezoberiem mobil k danemu pausalu teraz, neskorej si ho nemozem zobrat??? pocas tych dvoch rokov viazanosti?? Dakujem pekne za odpoved. Pekny den prajem .
  10. daj viac info mozno ti poradime
  11. Dobry den mozete mi dajaky emailovu adresu dat kde mozem staznost napisat vopred vam dakujem 

  12. Dobry den v Kralovskom chlmci slubili ze napojite nas na optiku volalsom na linku 0800123456 ze tam nepovolene nakablovat bytovku vas pracovnik bol priamo nasej bytovky ze budeme nakablovani na optiku.Cakam na odpoved
  13. ak je to sposobene wifi, tak si zaobstarat novy silnejsi router
  14. ceny zariadeni k biznis programom najdes tu : https://www.telekom.sk/swift_data/source/Documents/na-stiahnutie/telefony_zariadenia/2019/06/qxd/Priloha_c_cennika_programov_ano_biznis_druha_doplnkova_cast_mesacneho_poplatku_programov_ano_biznis_2019-06-14.pdf
  15. Na takéto veci by mala slúžiť Magio pošta, ktorá je v magio Portál. Tak sa mi zdá, že odkedy prešli na novú platformu je táto služba nevyužitá.
  16. Kvartal alebo mesiac by mohli vediet a vede by ti ho povedat @Ľuboš skus mu napisat sukromnu spravu.
  17. Yesterday
  18. Ďakujeme za akciu. Len malá poznámka. Nedalo by sa to nabudúce odkomunikovať aj mailom? Neviem, či sem každý chodí každý deň. A dozvedieť sa v strede júna o júnovej akcii tiež nie je najšťastnejšie. Ešte raz ďakujeme.
  19. Takže.Keď mi mal končiť môj paušál,tak mi volal operátor,či chcem predĺžiť svoj paušál.Mám ho už niekoľko rokov,a platím dosť a podstivo. Ponúkol mi rôzne bonusy aj keď si neoveril moju linku.Takže najrýchl.internet sa nedá u mňa dosiahnuť.A to nehovorím o celom balíku magio TV.samozrejme na tri mesiace na skúšku. Čakal som teda nejakú kompenzáciu,načo mi vo vašom centre v PB povedal zamestnanec,že s tým nič neurobý.Tak som sa s tým zmieril. Ale čo je už vrchol drzosti od Vás,tak teraz som bol,pre istotu osobne vo Vašom centre,aby som ten " užasný"bonus zrušil pretože mi je nanič a nechcem po skončení v ňom pokračovať. Tak som to radšej z môjho os.dôvodu urobil skôr.Zamestnanec bol ochotný.Zrušiť mi to išlo ľahko a rýchlo.Zrušiť to viete rýchlo !!! Ale na počudovanie,keď som prišiel domov dokument.prog.nefungovali aj napriek tomu,že som mu jasne,zreteľne a niekoľko krát prízvukoval,že chcem tam mať len to čo som mal a za tú istú cenu.Takže som volal do Vášho call centra a pani ma ubezpečila,ža to dá do poriadku.A div sa svete NEDALA !Povedala pár hodín a stále nič. Tomu sa hovorí úcta k zákazníkovy ! Fakt výborná firma.Nehovoriac o tom ,že mi mal ostať ako bonus rýchlejší internet za tú istú sumu,ako ma ubezpečil ,ako som písal,Váš operátor. Som strašne zvedavý na vašu reakciu. S pozdravom Váš nespokojný zákazník Braňo. P.S. Načo Vám je masívna reklama,keď ste ako sa zdá nespoľahlivý? Tým sa dosť kazí meno.Viem ,že som iba jeden,ale časom nás môže byť viac.Som si tým istý. Soc.siete sú mocné.
  20. Ovo je jednosmjerni broj na koji vas je kontaktirao naš Centar za korisničku podršku (support)
  21. Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.
  22. Vyskúšaj reštart boxu, ak nepomôže, volaj 0800 123 777.
  23. @Marian278M tak ja som v stadiu "cakania" uz 11 mesiacov a bez uspechu.. stale len sluby,ale realita je taka ze skor mi sem pride optiku dotiahnut a spustit konkurencia ako Telekom Zaklad je ze uz mam skoro 1 rok na svojom pozemku opticku chranicku, ale uz dokoncit spustenie akosi sudruhovia z Telekom zabudli...aj ma na to upozornovali pracovnici Suptel, ktori realizovali vykopove prace, ze cakanie bude trvat vecnost..
  24. Približný termín spustenia sa tu na fóre asi nedozviem že?
  25. @peter88, je to smutné ako si vážia zákazníkov, na tejto strane Červeňanského ulice je už viacero domácnosti čakajúcich na pripojenie a to už od plánovaného spustenia, teda od konca marca 2019 (!!!) a už je bude koniec júna a zatiaľ nič sa nedeje, len sa pokračuje vo výkopoch a spúšťaní nových ulíc v Bytči, sme zvedaví či konečne sa do konca tohto mesiaca (jún 2019) dočkáme optického pripojenia aj my alebo si z nás budú robiť srandu a stále to odkladať.
  26. dnes 18.6.2019 od 14,20 hod prestali fungovať slovenské programy (zahraničné idú)
  27. Treba najprv zariadenie pripojit cez kabal aby sa vylucila pomalost internetu po linke z vonka a potom ak je to naozaj wifi , zmenit umietnenie routra zmenit cislo kanala wifi ak je zarusene od okolitych wifi pozret aky standart je nastaveny proste tam je toho vela v com moze byt problem.
  28. Ja by som začal výmenou sim karty za novú (majiteľ tel. čísla osobne na ktorejkoľvek pobočke Telekomu). Výmena je na počkanie.
  1. Nahrať ďalšie aktivity