Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ahoj, Magenta skupina je len pre ludí, ktorý sa navzajom poznaju (napr. rodina alebo firma) čiže nepiš na forúm, kdo si ta tam pridá
  3. Ahoj, Myslim že tvoj problem je aj LAN káblom a nastavenim rychlosti routera, ja som mal taký istý problem, trošku som sa s tým pohral a vyriešené
  4. dobry den, moj syn si chce urobit nejaky server pre nejaku hru Minecraft, a dočítal som sa, že treba presmerovať porty, a ja neviem ako sa to robi, ked mám ZTE Speedport 2i Prosim pomozte
  5. Dnes
  6. Myslím, že aktualizácia by už mala byť dostupná.
  7. pri prenose cisla na pobocke ti sim kartu daju hned, potom uz len cakas kedy zacne fungovat
  8. Dakujem
  9. Ahoj @hagarko1974, informácia o tom, kde sú uvedení výhercovia je zverejnená aj v štatúte súťaže. Výhercov nájdeš na tomto linku: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom-sutaz Pekný deň Terka
  10. Ak máš aktívny Môj Telekom, tam svoje faktúry nájdeš, aj appke Telekom https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia Ak appku nemáš aktívnu zavolaj na linku 0800 123 456, alebo požiadaj o preposlanie faktúry mailom na adrese marketing@telekom.sk. Do mailu je potrebné uviesť Tvoje osobné údaje a prípadne aj kód adresáta zo zmluvy.
  11. Dobrý den len sa chcem spýtať, na súťaže v appk.Telekom o kolobežku (iPhone) kde sa dajú zistiť výhercovia. Dakujem
  12. Yesterday
  13. Download Attentuation mas 8,5 dB, co je cca 600 metrov od ustredne: https://www.speedguide.net/dsl_speed_calc.php
  14. ak mas rovnaky ping akopredtym tak je vsetko v poriadku, vies co je vlasne ping? z tvojho pocitaca sa posle (mala) sprava na nejaky pocitac. a caka sa kym ten pocitac odpovie. cize ping je cas medzi oslovenim a odpovedou. ping moze byt rozny v zavislostiod toho ci pingujes pocitac u seba v izbe alebo v japonsku. ptipadne od vytazenia siete, kvality linky.. rovnako ten pocitac ktory pingujes moze byt vytazeny a mokze mu trvat nejaky cas spracovat tvoju spravu. to ze mas teraz "rychlesji internet" respektive ze tahas teraz rychlejsie znamena ze mas vacsi download, co ale neznamena ze tie spravy prechadzaju rychlejsie. predstav si ze mas teraz doma hrubsiu vodovodnu ruru ale stale rovnako dlho bude trvat kym ta voda k tebe z vodarni pritecie. ping by sa ti mohol znizit keby si prechadzal z metaliky na optiku, aj keby ti nastavili internet na rovnaky download/upload.
  15. Zdravim, chcem sa spytat uz nejaku dobu mam u vas XL internet co je podla vasej ponuky 300mbit a dost ma uz zacinate s tym **piip** ze je furt pomaly raz namerane 15ping 2.5ds a nasledne 4us (up stream, downstream pre menej pochopivych v telekome na technickej podpore ) dalsia vec nechapem preco mi typco u vas ked som sa stazoval ohladom pomaleho netu mi daval advice ze ci mam nieco pripojene za modemom samozrejme je tam router ktory ma rozdelenu konektivitu na moj pc nie nemeram cez wifi tieto veci mozme rychlejsie prekrocit a ulahcim vam to tiez no to je jedno a tym som chcel len povedat ano chalan mal pravdu ze je len ZARUCENE pripojenie priamo na modem cez ethernet ano to je jasne ale logicky vo firmach asi nebudu pouzivat dajme tomu jeden modem co je v breache a ked vam povie ze ma tam napojene dva dalsie routeri ze nezarucujete rychlost? ok takze ked som sa stazoval par dni dozadu na rychlost na druhy den bool upstream 299 co uz bolo zaujimave ze zrazu to cez moj (nezaruceitelny router za vasim modemom) hlasil ze je prenosova rychlost na full? preco takto jednoducho **piip** uz ma s tym dlhsiu dobu serete a asi to budeme riesit inym sposobom pretoze tato vassa netechnicka podpora stoji za **piip** nesprepacenim.
  16. Dobrý deň, mám VDSL Magio Internet XL (80/8 Mbps) a chcem sa opýtať, že či nemám mať nižší ping ako 30? Pretože predtým som mal Magio L a mal som rovnaký ping. Ďakujem!
  17. kontaktuj pracovníka Telekomu
  18. Nefunkcne vypisuje, ze nie je vytvorena ziadna faktura
  19. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguju-sms-notifikacie-o-fakture
  20. Hľadám niekoho kto by ma vedel pridať do skupiny. Mám paušál Áno M Dáta. Ďakujem vopred.
  21. Nechtiac som vymazal sms s udajmi o fakturach k sluzbam. Daju sa nejako poslat znova? V navopde tie sms na cislo 12323 nefunguju. Dakujem za odpoved
  22. Platiť štandardnú cenu ( 30€) za Áno L ( 2x) spolu 60€ (uvediem,ako príklad) je veľmi veľa... Mám konkrétne dve paušály Happy L a platím 32,99€( retenčná ponuka) s DPH samozrejme,že bez telefónu,ten nechcem od Telekomu ( neoplatí sa). Takže radšej zostanem na Happy L počas viazanosti.
  23. A ako sa prihlasuješ? Ak máš podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii, do apky sa prihlás s tými istými údajmi, s ktorými si sa prihlásil tu na fórum, respektíve do portálu Môj Telekom. Apka si údaje načíta sama. Ak Ti to napriek tomu nejde, napíš mail na aplikacia@telekom.sk, popíš problém, prilož tel.číslo, screen chybovej hlášky a prihlasovacie meno (nie heslo).
  24. Tu nejde o rychlost ale o dosah signalu , signal na frekvencie 1800 sa tazsie siri ako na 800 mhz. Predpokladam ze je to tak od zaciatku ked telekom mal lte este predtym ako kupili frekvenciu 800 mhz
  25. Týmto krokom, že aby prešli ľudia na paušál Áno asi už chcú aby väčšina paušálov Happy nebola aktívnych, síce aj keď dali možnosť prejsť zadarmo na podobný paušál Áno prípadne vyšší a to bezplatne je síce pekné, ale povedzme si ak to je takto, že kto má retenčnú ponuku tak ten môže prejsť na Áno ale nezíska tým nič, práve že stratí ešte zľavu a je možné, že bude platiť viac ako platil so zľavou. Síce možno pre tých čo nemajú Happy s retenčnou zľavou to je výhoda, že možno získajú viac dát za tú istú cenu, ale zase si zoberme, že veľké % ľudí má asi Happy hlavne s retenčnou zľavou.
  26. Vôbec mi nejde prihlásiť sa do aplikácie my Telekom stále mi ta vyhadzuje nejaku chybu a ze nemám aktivované číslo
  27. VPS

    Mám optiku už som to tu písal... router nepodporuje VPN ten čo som dostal premiuový box čí ako sa to volá Prečo mi vpn netreba ? jak sa potom ludia napojia do mojej siete (servera) na iných forách mi povedali že zmen router pretože nepodporuje VPN... (ten router s podporou VPN musí byť prvý zapojnený v kábly žiadny bridge) Bol som v telekome na žiadosť o zmenu routru poslali mi taký istý aký mám doma . Potom som tam išiel asi už 5 krát a na 5 krát mi povedali že oni také routre neposkytujú. Tak já neviem.... Tak jaký je význam poskytnutia Verejnej IP adresy keď nemájú ani na to router ? 1. Neviem aky mas doma server, ale to je snad jedno. Ak chces aby bol pristupny z vonku musis mat presmerovanu IP adresu stroja na ktorom bezi server na verejnu IP adresu. Vola sa to NAT (preklad adries). = A ako to mám nadstaviť ked to mô router nepodporuje ? a v telekome su mi neni ani schopný dat schopný router ?
  28. Dobry den prečo vymizli zvukove stopy z Nova sportov (anglicke) original pri sledovani Nhl sa to dalo prepnut ako pocuvat to škriekanie ceksych komentatorov a tlmenie ruchovych mikrofonov a mat pocit ze stadion je prazdny dik za odpoved
  1. Nahrať ďalšie aktivity