Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. kto by dnes pouzival scart to s tym vobec nic nema, za prve ide signal z magio boxu do tv ? je magiobox zapojeny podla navodu ?
  4. Dobrý deň kúpili sme nový televízor a zapojili sme ho pomocou kábla HDMI do magio setopboxu nakoľko sa nedá cez scart kábel a vôbec nám nejde magio televízia žiadne programy nemáme. Aký môže byť problém ?
  5. Yesterday
  6. Je to tak ako píše folky, letné dáta som dokonca primárne minul v EU roamingu (samozrejme bez doplatku).
  7. po prihlásení na Môj Telekom tu https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/faktury
  8. Kde prosím nájdem svoje Faktúry na prezeranie aktuálneho stavu?
  9. Skús pozrieť tu. Možno nájdeš niečo, čo ti pomôže.
  10. Ja mám 3 čísla a dáta z ich čerpáme presne tak ako je napísané tu dole: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/letny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii V akom poradí budú čerpané dáta pri akcii Letný balík? Vaše dátové balíčky budú čerpané v nasledovnom poradí: ako prvé sa vždy čerpajú dáta z denných balíkov následne sa čerpajú dáta z Letného balíka ako tretie v poradí sa čerpajú dáta z mesačných dokupovacích balíkov a ako posledné sa spoločne čerpajú dáta z mesačného programu a mesačných balíčkov pre ÁNO. Ak si rozkliknem v aplikácii číslo tak tam to vidím pekne pod sebou.
  11. Ahojte, Na týchto programoch TXT funguje: Jednotka HD Dvojka HD Markíza HD JOJ HD Doma HD Dajto HD Plus HD Wau HD CT1 HD CT2 HD Odporúčame po prepnutí na HD kanál počkať cca 10 sekúnd a potom stlačiť tlačítko TXT. V takomto prípade by TXT mal nabehnúť do 1-2 sekúnd. Po stlačení TXT ihneď môže nabehnutie TXT trvať niekedy až 5-6 sekúnd. Pekný deň Terka
  12. Cau Peter. Co konkretne myslis pod "outdoor" riesenim? Ak splnas podmienky o zriadeni sluzby v danej lokalite - dostupnost, resp. nedostupnost pevneho pripojenia, dostupnost LTE pokrytia, dostatocna kapacita BTS (co si lahko overis bud na webe Telekomu, alebo rovno telefonicky 0800 123 456), nevidim problem aby Ti bola sluzba zriadena. Standardne sa k sluzbe dodava stolovy indoor wifi modem Alcatel Link Hub HH40V, ktory Ti po pripadnom schvaleni objednavky doruci kurier, spolu so SIM kartou ktoru jednoducho vlozis do routra a fungujes. Sam vyuzivam najvyssi variant tejto sluzby na chate - na lazoch. Mne konkretne momentalne dodavany router Alcatel nevyhovuje, resp. podla mna je na dve veci, ale o tom inokedy. Po tom co sa tento router opakovane choval nepredvidatelne - padalo LTE spojenie (i ked na inych SIM kartach od Telekomu som so signalom nemal ziaden problem), nedalo sa dostat do jeho web rozhrania resp. skoro nic nastavovat - som opakovane volal na technicku podporu, kde mi bolo okrem ineho oznamene, ze momentalne mi nevedia ponuknut ine zariadenie. Rozhodol som sa pre kupu vlastneho "outdoor" zariadenia - MIKROTIK RBSXTR&R11e-LTE . Antena je umiestnena vonku na balkone, priamo do anteny/zariadenia sa vklada SIM karta. Hodnoty signalu sa v mojom pripade pohybuju v uplne inych dimenziach ako s vyssie spominanym Alcatelom. Len treba zdoraznit ze Mikrotik ma 1000000+1 moznosti kadejakych nastaveni, cize urcite nieje urceny pre uplneho laika. Na druhej strane, netreba sa toho bat, na nete je kopec navodov ako sa s tym pohrat. Cau a pekny den. =)
  13. Je to preto, že si prihlásená zrejme cez číslo, nie cez portál Môj Telekom, tu nájdeš zopár informácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom?_ga=2.101100929.1028436566.1563174384-1806751372.1562843432
  14. Vyplň svoje číslo na stránke Telekom a zavolajú Ti, prípadne skús sa spojiť cez chat a overia Ti kedy to bude dostupné na Tvojej adrese.
  15. Dobrý deň chcem sa spýtať mám letný balík. Prečo mi primárne minulo moje dáta a dáta z letného balíka mi zostali. Teraz mi na konci mesiaca skončí balík ktorého dáta mi zostanú ale moje dáta z paušálu sú minute. Nový paušál mi začne až 6. Svoje dáta mat nebudem a ani už ani letný balík. Prečo mi najprv nezibralo letné dáta a moje mi nezostali. Budem žiadať aby sa to prehodilo. Načo mi je letný balík z ktoré dáta mi pomaly ani neodišli ale minuli sa moje dáta. Ďakujem za odpoved
  16. A prosím vás v ktorom roku ?
  17. Minulý týždeň
  18. sem sa kukni https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia dole daj Zadajte podnet k plánovanému alebo novému pokrytiu a oni sa ozvu
  19. v takomto pripade treba vzdy volat na technicku podporu aj ked je to vcelku umenie sa tam dovolat
  20. Nemôže byť problém so zariadením, kde sa tá daná karta využíva???
  21. K predplatenému číslu mi dali ďalšiu SIM kartu pre "rozšírenie možnosti míňania predplatených dát". Karta síce funguje, ale prenosová rýchlosť je horšia ako strašná oproti materskej SIM-ke v mobile. Vymenili mi kartu za novú, lebo pôvodná je údajne zastaralá ale nič sa nezlepšilo. Zariadenie sa priglási že vidí 4G sieť ale našítanie čohokoľvek trvá 50 - 100 násobne dlhšie ako je štandard pri mobilných dátach. Načo je využiteľná karta (okrem zoškrabávania námrazy z okna auta)?
  22. To áno, kontaktovať linku kde ste neni ochotný ani zdvihnúť telefón...Aked sa tak po dlhom čakaní stane, tak ľudí iba odbijete odpovedou že problém neni na vašej strane a pritom je!!! Len taháte od ľudí peniaze a nič viac!!!!!!
  23. Dobri den kedy pridete irobit internet vajanske 10
  24. Podobny problem mam aj ja, preinstalacia VOBrowser nepomohla
  25. Z toho plynie, že ani v budúcnosti so skrytými titulkami sa na HD programoch u Magia nedožijeme? Neuveriteľné v tejto dobe a pre dnešnú techniku neriešiteľné?, alebo neochota?
  26. Predovšetkým všetko zdokumentuj, pre tieto prípady majú vždy poistenie zodpovednosti za škodu. Ideálne kontaktuj SUPTEL a nie Telekom, ak sa ti to nepodarí a škoda je vyššieho charakteru klasifikovaná viac ako priestupok, podaj trestné oznámenie za poškodzovanie cudzej veci na políciu. Potom sa s tebou už budú musieť zaoberať.
  27. Dobrý deň, viete mi tu prosím niekto poradiť ako a s kým riešiť škody spôsobené pri výstavbe optickej siete Telekom??? Tieto škody spôsobila spoločnosť SUPTEL, ktorá pre Telekom realizuje výstavbu. Snažili sme sa to riešiť so spoločnosťou SUPTEL, no s nimi je to neriešiteľné... Telekom je nedobitná spoločnosť, kde neexistuje možnosť získať kontakt na kompetentnú osobu (na zakazníckej linke prislúbili že sa niekto ozve a za 2 týždne sa nikto neozval). Preto prosím ak niekto viete na koho sa obrátiť, napíšte... PS: ako povedal môj kamarát na základe skúsenosti, citujem: vybaviť niečo v Telekome je veľký zdĺhavý problém... a to nie len vypovedať zmluvu ale aj objednať novú službu :-)
  28. skus napisat na fb do telekom sprav a oni ti povedia presne
  29. optika bola zatiaľ umiestnená pri rodinných domoch na ulici Smetanova a približne 1/5 z ulice Švermovej...Ak by to bolo takako píšeš, tak by optika musela byť umiestnena len na ulici Jiraskovej a ulici Generála Viesta kde sa nachádzaju bytovky... Lenže optika je umiestnená len pri rodinných domoch (je ich približne 20) a preto ma zaújma či sa bude pokračovať dalej v umiestenovani optiky po celej ulici Švermovej...Ak nie tak by som aspon chcel dostať logicke vysvetlenie
  1. Nahrať ďalšie aktivity