Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Na kabli Lan 1000, rychlost 150Mbit a cez mobil wifi 5GHz rychlost 230Mbit.
  3. Dobrý deň prajem. Nemôžem stiahnuť aplikáciu lebo mi píše že v mojej krajine nie je k dispozícii. Som na SVK tak nechápem kde je problém. Poraďte prosím. Ďakujem
  4. ked mas ADSL a nemas XL balik zavolaj im nech ta prepnu na modulaciu G.MDT na tej byva ping 10-15 ms... ak mas ADSL XL si na ADSL2+ modulacii a tam sa to neda...ani na VDSL.. mozno este zmenit nastavenie datovej cesty z interleaved na fast...a cez wifi je jasne ze ping skace viac ako cez kabel.
  5. Noo veď nejde, ani po reštarte portu, neviem už čo mám robiť a technika volať nechceme, zbytočne vyhodené peniaze, keď to môže Telekom opraviť. Jednoducho sa niečo pokašlalo u nich, robí to veľa ľuďom a bol by som rád, ak by sa to dostalo k niekomu, čo s tým môže niečo spraviť, poťuká niečo v systéme, opraví a neviem čo ešte a internet už pôjde. Inak problémy s telekomom nie sú prvý krát, či sú to výpadky, či je to pomalý internet, stále niečo.. Ale v kuse.
  6. Dnes
  7. daj potom vedieť či pomohl ten reset portu...lebo aj ja som už fakt zúfalý
  8. ... kedy je v pláne podpora aplikácie magio go cez chromecast? ďakujem
  9. Noo, stále skáče, ale už menej, každopádne, myslím, že je problém v telekome, vždy bol, s wifi sme nič nerobili, sama od seba sa podľa mňa nepokazí, neviem.
  10. Noo, mne to robí asi každé dve minúty, proste ping 50 - 60 a zrazu 100, potom 150, 200 až do 500, potom znovu 50 .. ale to tak na 20 sekund, ale je to otravne. A ide o to, že ja si ten ping nemeriam len na online teste, ale proste v každej jednej hre mi v ten istý deň začal takto skákať ping. Včera mi resetli port, nefungovalo, dnes to skúsim, ale mám pocit, že už ping neskáče, ešte napíšem.
  11. No takže... Včera som sa dostal k druhému Mikrotiku RB2011 vo firme. Je tam tiež Telekom 600/60 (aj tak v skutočnosti ide) ale jediný rozdiel tam bol, že nevytáčal PPPoE. Nastavil som teda firewall rovnako na mojom Mikrotiku a stále 240/60. Nedalo mi to a vytočil som PPPoE na mojom PC a zrazu bola rýchlosť rovnaká ako cez Mikrotik - 240/60. Vyskúšal som ešte ďalšie 2 notebooky a rýchlosť bola približne rovnaká. Zavolal som teda na technickú podporu, kde sa mi technik snažil nahovoriť, že táto rýchlosť je excelentná a po piatich minútach jeho presviedčania, že u nich je to v poriadku, som to vzdal. Dnes som bol pre TP-LINK a rýchlosť je stále rovnaká... Viete mi prosím povedať, aké sú hraničné rýchlosti na hlásenie poruchy linky? Prípadne ako sa dostať aspoň na 2/3 rýchlosti? Rozmýšľam, že si na mesiac aktivujem službu GIGA. Tam by mala byť hranica rýchlosti na hlásenie poruchy 300/30 a tam by to už museli riešiť...
  12. Zdravím ....tak dávnejšie som stratil mobil a chcel by som sa spítať dá sa násjsť pomocou IMEI kódu ?? Ten IMEI kód mám len niečo málo čítal na internete a policajtom sa mi moc nechce ísť spisovať zápisnicu a podobne lebo ako som už písal už je to dávnejšie a asi by som nepochodil dá sa to nájsť ešte nejak inak ?? nieje na to aplikácia alebo niečo podobné ? myslím to tak že by som to vedel zistiť z domu....
  13. len vieš, pravda je v tom, že dali vedieť, a telekom by mal vyvíjať snahu o nápravu. až to niekomu capne na hlavu a aj s dokladom, že telekom bol na to upovedomený už pred 4mi rokmi a kašlal na to kto bude mať opletačky za neúmyselné zabitie?
  14. moje prvotné prihlasovanie vyzeralo asi tak... poslali mi sms správu, že si ju môžem stiahnúť, tak som stiahol. pri otvorení zadajte telfóonu službu, zadal som a nahodilu ju tam. potom vybehla možnosť, pridať ďalšie produkty od telekomu. snažil som sa. na po potrebuješ zákaznícke číslo. to nahodiť do telekomu, odtiaľ ti pošlú sms kód, ten potrebuješ nahodiť do nejakej aplikácie telekomu a tá vypľuje kód s ktorým sa môžeš prihlásiť do tej appky.... generovanie čo i len jedného z tých kódov, pod minútu netrvalo. aj keď som bol cez inkognito mód, každý jeden z tých kódov akceptovaný nebol. takže niekoľkokrát toto dokola. a aj napriek tomu mi to nechcelo pridať moje produkty do telekom aplikácie. skúšal som celý utrpeniahodný postup niekoľkokrát.... kontaktoval som podporu aplikácie, kde mi povedali, že si musím najskôr odstrániť paušál, aby som som mohol zaregistrovať svoje ostatné služby..... čo ale vonkoncom nekorešpondovalo s tým čo písala appka a naozaj psychicky na dne po týchto procedúrach som sa na to už ani neodhodlal. navyše tu už je vlákno, kde sa riešilo, že tí, ktorí týmto "očistcom" prešli, majú problém s aplikáciou a jej funkčnosťou.
  15. Ahojte, tu nájdete info o akcii Dátujte v marci donekonečna:
  16. Ahojte, v marci sme pre vás pripravili ďalšiu akciu. Od 1. do 31.03. si budú môcť naši zákazníci v Telekom aplikácii aktivovať balík Nekonečné dáta. Každý zákazník s paušálom ÁNO, ÁNO Biznis, Happy i Bez záväzkov si bude môcť aktivovať balík jeden raz počas marca. Tentoraz máme pripravenú rovnakú porciu dát pre každého.
  17. netreba nic menit. Po pripojeni na kabel je rychlost aka?
  18. Asi majú problém. Ani ja sa nedokážem prihlásiť. Žilinský kraj. Ale aspoň by mohol niekto reagovať na otázku...
  19. tak teda je alebo neni problém s webmailom - ja mám tiež problém - telekom robte niečo
  20. Tiež mi vôbec nefunguje webmail, Žilina a okolie. Súhlasím s JKPT. Poruchy sú dosť časté.
  21. V poslednej dobe sú tie výpadky dosť časté. V "sieti patriacej medzi 10 najlepších" by sa to ale stávať nemalo. Aspoň nie bez upozornenia, ak sa jedná o plánovanú odstávku servera, alebo sa aspoň za spôsobené nepríjemnosti ospravedlniť. To sa však akosi nenosí.... Hlavne, že za službu zaplatíš...
  22. Asi je preblém. Ani mne teraz nefunguje poštový klient. V Prešove.
  23. Je tam ešte aj RTL a rakúska ORF 2, ale žiadny z týchto kanálov v HD nie je, lebo mi museli za ich distribúciu platiť, v SD sú voľne aj na Astre 19,2.
  24. Pardon, nie sú to len nemecké ale aj paru rakúskych .Je to v ponuke v základnom balíku ,pre XL balík.
  25. niekedy to bohužiaľ treba urgovať.... aj sused mi včera hovoril, že nahlásil v decembri stĺp ak mu ťahali nový kábel, povedali že vymenia ho ešte v januári... bo dajak to nevidalo....
  26. Je nejaký problém s poštovým serverom ? Evidujeme výpadky na prevádzkach.
  1. Nahrať ďalšie aktivity